אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנפחים לימי הולדת מגניבה

סקר ימי הולדת

 

שאלנו את ילדי כיתה ב' איזה יום הולדת הם הכי אהבו בעבר? מתי הם הכי נהנו? אלו ילדים שצברו שנים של ימי הולדת כיתתיים אצל כל חבריהם והם יודעים מה הם אוהבים ומה עשה כל אחד מחבריהם ליום ההולדת שלו וקיבלנו תשובות שונות.

 

מתנפחים לימי הולדת לכיף ברמה גבוהה

 

גילנו שמתנפחים לימי הולדת כבר אינם דבר נדיר, הורים רבים מבצעים השכרת מתנפחים לימי הולדת של ילדיהם מתוך הבנה שזה מה שהילדים רוצים. הילדים רוצים לקפוץ. ילדים אוהבים שמותר להם להשתולל ולא רוצים להתארח בסלון בית שבו אסור לגעת ואסור לקום. ברגע שיש מתנפחים לימי הולדת הם מרוכזים במטרה ונהנים עד כלות החושים. כולנו היינו ילדים בעבר וגם אם כשאנחנו היינו ילדים מתנפחים היו דבר נדיר, אנו זוכרים בבירור איזו שמחה הייתה אוחזת בנו כשהיינו חסרי נעליים על המשטח החלק והמנופח הזה. כמה כיף לחוש קלים על מתנפחים לימי הולדת כמה כיף ליהנות ולשמוח ככה ביום ההולדת של חבר.

 

השכרת מתנפחים היא דבר פשוט

 

השכרת מתנפחים היא כיום דבר של מה שכך מבחינת התפעול והתשלום. השכרת מתנפחים היא לא דבר יקר ולא מסורבל כלל ועיקר וניתן להזמין מתנפחים לימי הולדת מבלי לצאת מהבית, הכל דרך האינטרנט. צריך לבחור מתוך מלאי ומגוון עצום שיענה על כל דרישה לכל גיל שקיים ומומלץ אולי להתייעץ עם הילד לגבי איזה מתנפחים להשכרה הוא מעדיף. יש מסלול מבוכים, יש מתנפחים להשכרה רטובים, יש טיפוס הרים או מעברים צרים וכדומה.

 

החלום של כל ילד, גימבורי להשכרה

 

ברגע שאחד מהילדים בכיתה הזכיר שהיה לכם גימבורי להשכרה ביום ההולדת של אחד מהכיתה כולם מיד הגיבו בהתרגשות. אין מה לעשות, השכרת גימבורי מרגשת את הילדים. הם כולם צעקו והתחילו לספר לנו בהתלהבות מה היה בגימבורי להשכרה, מה הם עשו, לאן טיפסו. עברה מאז למעלה משנה אבל הזיכרון טרי בראשיהם. הם כולם יחלו שגם ההורים שלהם ידאגו להם לגימבורי להשכרה ביום ההולדת שלהם כך שחישבו גם על האפשרות הזו. גם זו דרך להקל עליכם בתכנון מורכב של המסיבה וייתן מענה שישמח את הילדים.

תודה רבה שקראתם את המאמר שלנו נשמח לעמוד לשרותכם במאמרים נוספים תקפידו לשמור על ידלכם הם הדור הבא שלנו.


אודות מחבר המאמר

http://www.xbp.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.