אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד לארגן ערב נשים בלתי נשכח

לעיתים נשים מעדיפות להיפגש לערב שכולו חוויה נשית. ערבי נשים יכולים להיות לכבוד אירוע מיוחד או סתם כי בא להתפנק. המיוחד בערבים אלה הוא שאתן יכולות לדבר ולעשות את כל מה שמעניין נשים ומבלי להתחשב ברצונות או העדפות הגברים. אך אם אתן מעוניינות בערב בנות מרגש שיזכר לזמן רב (לדוגמה, מסיבת רווקות), כדאי לארגן פעילות מסודרת ואף להזמין אשת מקצוע שתהפוך את המפגש לאירוע שמח ומלא אנרגיות חיוביות. על מנת לעזור לכן, אמליץ על מספר רעיונות טובים לערב נשים.

 

סדנת שוקולד

סדנת שוקולד היא בחירה מצינת לערב שכולו חוויה נשית. במהלך הפעילות תלמדו המון על עולם השוקולד וכך תוכלו להתפנק בעצמכם ולפנק את יקירכם בקינוחים מיוחדים. לדוגמה, תוכלו ללמוד טכניקות חדשות להכנת עוגת שוקולד ליום הולדת של ילדיכם. מעבר לכך, במסגרת הערב המתוק, תטעמו שלל סוגי שוקולד איכותי ותכינו מאכלים ומשקאות על בסיס שוקולד. בנוסף, בסוף הסדנה תקבלו מארז עם חומרי גלם לתרגול והכנת קינוחים גם לאחר הערב המרגש והמגבש.

 

ריקודי בטן

ההפעלה מועברת על ידי רקדנית בטן מקצועית וכוללת הופעה בתלבושת אותנטית מהממת. למעשה, אתן תלמדנה את התנועות של המחול המזרחי בקלילות ובאווירה נעימה. הפעילות מלווה בהמון הומור וסיפורים מעניינים. על מנת להכניס אתכן לאווירה המתאימה, אתן תקבלו צעיפים מרשרשים בשלל צבעים ואביזרים נוספים כגון מקלוט ריקוד וצעיפי יד. ההפעלה סוחפת והופכת לחגיגה גדולה, מלאת שמחה, בה כולן רוקדות ומשתוללות. מומלץ בחום בכל גיל ולכל סוגי המסיבות.

 

סדנת קוקטיילים

סדנאות אלכוהול לנשים בלבד שונות מכאלה הכוללות גברים. כלומר, נשים יכינו ויטעמו קוקטיילים "פחות חזקים" (עם אחוז אלכוהול נמוך) מגברים. אפשר להזמין את המדריכה הביתה או להגיע לאחד מבתי הספר לברמנים. הפעילות מתבמצעת עם אלכוהול אמיתי ואיכותי. מעבר לשתיית מגוון רחב של משקאות, המשתתפות יקחו חלק פעיל במשחקי שתיה שונים. משחקים אלה יוסיפו המון פילפל ושמחה למסיבת הבנות שלכן.

 

סדנת צחוק

אם בא לכן להשתחרר, להוציא את כל המועקות שיש לכן או סתם ליהנות מערב מלא בצחוק, סדנת צחוק היא הבחירה הטובה ביותר בשבילכן. תוך זמן קצר מתחילת הערב, המדריכה תכניס אתכן למצב כפית. קרי, צחוק מדבק ומתגלגל שלא תצליחו לעצור (לפחות במשך כשעתיים). הפעילות מבוססת על תרגילי נשימה, שובבות ילדותית ומשחקי עיניים. לכן, היא מתאימה לכולן ואין צורך בשום דבר מיוחד כדי להשתתף בערב שכולו צחוק, גילה ושמחה.

 

סדנת איפור

ניתן להזמין מאפרת בחינם או במחיר נמוך יחסית לערב בנות. סדנת איפור היא ערב נשים מלמד, מהנה ומרתק, בו אתן תלמדו טכניקות שימושיות למראה מהמם. כמובן שמדובר על איפור יום ועל איפור לילה. כמו כן, המאפרת תתייחס לסוגי פנים שונים. במהלך הפגישה, יאופרו שתי בחורות לצורך הדגמה ובסוף תתבצע התאמה אישית לכל אחת מהמשתתפות. 


אודות מחבר המאמר

יואב ליסו, מומחה תוכן בתחום פנאי, בריאות וזוגיות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.