אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מקומות הבילוי המומלצים ביותר עבור הטסים ללונדון

 

 

אחרי הטיסה ללונדון בזמן שתחפשו מועדונים אתם לרוב תשימו לב שהרבה מהמועדונים בעיר נמצאים במקומות לא שגרתיים כמו מרתפי בשר לשעבר ושאר מקומות לא קונבנציונליים.רוב המועדונים בלונדון משדרים אווירה אפלה ומחתרתית בהתאם לההיסטוריה שלהם: סצנת חיי הלילה בלונדון התחילה כסצנה סודית ורוויות מסתורין. בלייני לונדון כבר מורגלים בכך שהמועדונים הטובים בעיר ממוקמים בפינות היותר נחבאות וחשוכות של לונדון.

מה מומלץ להבין בכל מה שקשור לכניסה למועדונים אחרי טיסה ללונדון: כרטיס יעלה לכם בכניסה למועדון בדרך כלל באזור ה10 פאונד. איך אפשר לקבל הנחה? בחלק מהמועדונים ניתן להזמין כרטיס מראש בתעריף מוזל באחרים הכניסה עד לשעה מסויימת היא בחינם מומלץ לתכנן מראש לאיזה מועדון הולכים ולברר את העניין. מומלץ לברר את העניין באופן פרטני עם כל מועדון שהולכים אליו. מצורפים  2 מועדונים מומלצים שכדאי מאוד לבקר בהם אחרי הטיסה ללונדון, תהנו:)

 

טיסה ללונדון-המועדונים שאנחנו הכי ממליצים עליהם:

 

 

333:

אחד המועדנים היותר טובים בלונדון ועד לא מזמן נחשב גם לאחד החדשים והיוקרתיים שבהם, מדובר על אחד המועדונים היותר בולטים בלונדון וכנראה שתשמעו עליו אחרי הטיסה ללונדון כשתתעניינו מה יש לעשות בעיר בשעות הלילה. ללא ספק מדובר באחד המועדונים הטובים בלונדון. המבחינת סגנונות מוסיקה אפשר למצוא במועדון את רוב הסגנונות הוא גם מחולק ל3 רחבות ריקוד שבכל אחד מהן אפשר למצוא מוזיקה מצויינת בסגנון שונה. 

 

Crosica studios:

 מועדון בן 2 קומות שמשלב עיצוב מופלא שמשדר אווירה של מסיבה מחתרתית (למרות שכמו שתשימו לב אחרי הטיסה ללונדון, רוב המסיבות בעיר משדרות רושם כזה), אבל דואג לשמר על אווירה מרווחת, מצוחצחת ומסודרת. ייתרון  משמעותי של מועדון זה הוא שהוא קרוב למרכז העיר, דבר שמקל על הניגשות שלו לרוב התיירים. המועדון מתגאה בעיקר בסוג המוזיקה שמתנגנת בו, שהוא לרוב מוזיקת אלטרו למגוון סוגיה, ורוב היוצאים למועדון הנ"ל יוצאים לשם בשביל המוזיקה ולא בשביל דברים אחרים.

EGG:

אחרי הטיסה ללונדון בקיץ זה המועדון שלרוב תגיעו אליו .המועדון עוצב במיוחדת בשביל עונת הקיץ בלונדון והוא מעוצב בדיוק כמו מועדון שמיועד לעונת הקיץ ,יש בו רחבה שתאפשר לכם לרקוד כאוות נפשכם אבל גם יש בו גן פתוח ויפיפיה ואם תבלו במועדון עד לשעות הבוקר תוכלו לצאת מהמועדון לגן היפיפה שיש בו כדאי לראות את הזריחה.


אודות מחבר המאמר

מקווה שנהנתם 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.