אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מי הזיז את הגב שלי?

מי הזיז את הגב שלי?

מה הקשר בין המלחמה לכאבי גב. מסתבר שיש קשר.

ד"ר אריה טויל: "המתח הנפשי שנוצר כתוצאה מהמלחמה הקרבה גורם לגידול במספר המתלוננים על בעיות בצוואר ובעמוד השדרה"

מאת: תמי שרון

מדינת ישראל היא מדינה במתח תמידי. כל אחד מאיתנו חווה את המתח סוף החודש. האם מנהל הבנק יתקשר או לא. האם נצליח לסגור עוד חודש לפני שסוגרים את המפעל. ואם כל זה לא מספיק אז עכשיו יש לנו גם את המלחמה על הראש. למתח הנפשי יש מסתבר מחיר פיזיולוגי ישיר.

ד"ר אריה טויל כירופרקט מוסמך מאוניברסיטת לייף ארה"ב. את התואר קבל לאחר 4 שנות אוניברסיטה קדם- רפואית ו-4 שנות לימודי כירופרקטיקה ולאחר מכן אישור המועצות הרפואיות של מדינת ניו יורק ושל ארה"ב: " כל המתח נספג במערכת העצבים ומתבטא אצל כל אחד בצורה אחרת בבעיות עיכול, כאבי ראש, חולה במערכת החיסונית ועוד. מגיעים אליי מקרים של פריצות דיסק, עקמת, כאבי צוואר, ראש, גב, פרקים, כאבי ראש. בקיצור כל סימפטום הקשור בעמוד השדרה, שריר, גיד ועצב".

המערכת העצבית? מה לכירופרקט? האם כירופרקט אינו מטפל רק בבעיות השלד?

"כירופרקט מטפל בעמוד השדרה שמשם יוצאים כל העצבים לגוף Nervous System Peripheral מערכת העצבים ועמוד השדרה שולטים על כל פעולות הגוף כגון פעולות השרירים, פעולות הורמונאליות ועוד. בתור דוגמה ניקח את המקרה העצוב של השחקן כריסטופר ריבס אשר נפל מהסוס ונפגע בעמוד השדרה ובמערכת העצבים וכיום הוא משותק".

מהי שיטת הטיפול שלך?

"הפילוסופית הרפואית של הכירופרקטיקה היא של רפואה ומנעת ולא כמו שברפואה הקונבנציונאלית של טיפול רק שיש כאב. טיפול כירופרקטי מתבצע ב-3 כיוונים: פיזי- החזרת החוליות למקומן ושחרור לחץ מהעצב. בדיקת מערכת השרירים כיצד היא מגיבה למערכת המבנית. הצד השלישי הוא התזונתי. כשהרעיון הרפואי הוא לגרום לחיוניות התא ולהתחזקותו. הפילוסופיה הרפואית שלי היא לעזור לגוף לרפא עצמו ללא תרופות וניתוחים בלתי נדרשים אשר עלולים להזיק יותר מאשר לרפא". זאת הוא מצליח ליישם לאור הבנתו המעמיקה בענייני תזונה וכושר גופני והמומחיות הכירופרקטית.

ד"ר טויל עלה לישראל מארה"ב לפני 6 חודשים מטעמים אידיאולוגיים לאחר שניהל מרפאה באזור יוקרתי של צפון מערב ניו יורק כ-5.5 שנים וכיום מנהל קליניקה לכירופרקטיקה ברעננה ומעביר חוגי קונג פו לנוער ולמבוגרים.


אודות מחבר המאמר

בברכה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.