אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ההשפעה המקיפה של העצבים הסכיאטקיים

ההשפעה המקיפה של העצבים הסכיאטקיים

העצב הסכיאטקי נוצר מארבעה או חמישה שורשי שרירים שמתפצלים לאורך הצד הימני והשמאלי של עמוד השדרה באזור הגב התחתון ועצם הזנב, ואז מתחברים שנית ונמתחים לאורך כל הירך והחלק התחתון של הרגל, עד לאצבעות הרגליים.

הכאב נוצר כאשר שורשי העצב הסכיאטקי מגורים, משופשפים, מסובבים, מתוחים או לחוצים יתר על המידה כשהם יוצאים מעמוד השדרה. הגורמים לליקויים אלו הם הלחצים הכימיים, הגופניים והרגשיים המצטברים בגוף במהלך היומיום. התלקחות של העצבים הסכיאטקיים בהיקף מלא יכולה לכלול את כל מסלול העצבים הסכיאטקיים, ותגרור תסמינים כגון כאב בגב התחתון, צריבה, התכווצויות או חוסר תחושה אשר מקרינים לירכיים, רגליים, כפות רגליים, קרסוליים ואצבעות הרגליים. לחילופין, הכאב יכול להיות מוגבל רק לנקודות שונות לאורך העצב, כגון הישבן, אזור הברך והשוק.

כירופרקט יכול להסיר את ההפרעה העצבית אשר גורמת לכאב ולחוסר הנוחות שלך. התקשר היום כדי לקבוע פגישה ולמד כיצד כירופרקטיקה יכולה לעזור על ידי טיפול כירופרקטי ולהועיל לך כאשר אתה פצוע או אפילו כאשר אתה מרגיש טוב...

מהו הגורם?

סכיאטיקה יכולה להיגרם על ידי:

טיפים כיצד להימנע מסכיאטיקה?

כאב סכיאטקי עלול לבוא באופן פתאומי וחד כמו ברק- או לגרום לכאב מציק ותמידי.

ד"ר אריה טויל, כירופרקט מומחה


אודות מחבר המאמר

בברכה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.