אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב הגינה בעץ

בשנים האחרונות ניתן לראות עליה משמעותית בביקוש לדירות גן, דירת הגן משמשת למעשה כנקודת אמצע בין דירה לבית פרטי ומאפשרת ליהנות מחיי שכנות קהילתיים תוך אווירה ביתית ופרטית. על גבי נתונים אלו מתפתח ונבנה תחום עיצוב ואבזור הגינה, בכל יום מתווספות אפשריות עיצוב חדשות הפורשות מגוון רחב של פתרונות הצללה, ריצוף, תיחום ועוד. במאמר זו ברצוני לשתף אתכם, הקוראים, ביתרונותיו הבולטים של העיצוב בעץ במסגרת אבזור הגינה.

אז למה דווקא עבודות בעץ? למה לא לבחור בפרגולות אלומיניום או רהיטי פלסטיק לגן? היתרון הגדול של העץ הוא קודם כל היותו טבעי. הרי זו הסיבה שבכלל יש לנו גינה – אנחנו מנסים ליצור חלקת טבע קטנה ממש מחוץ לבית. העץ משתלב בצורה מושלמת עם הנוף החיצוני שלנו, מעשיר אותו ויוצר חיבור אורגני לגמרי בין החוץ לפנים. יתרון נוסף של העץ הוא החוזק שלו לצד הגמישות שלו. העץ נוח מאוד לעיבוד ומאפשר עיצוב בשלל צורות, ויחד עם זאת שומר על חוזק ועמידות גבוהה בפני תנאי מזג אוויר קשים ומפני מזיקים, כמובן עם הטיפול המתאים.

דק- בימים אלו חובה על כל אחד מאיתנו לחסוך ולצמצם בכמות המים שאנו צורכים, רב שטחה של גינה ממוצעת בישראל מורכב ממשטח הדשא, הדשא, על כל סוגיו דורש כמובן כמות מים גדולה מאוד על מנת לשרוד. בימים אלו בהם כל טיפה חשובה (ויקרה מאוד) מן הראוי להשתמש במרב הכלים על מנת לשמור על פינה נעימה וירוקה אך חסכונית. איך עושים זאת בלי לאבד את גווניה הטבעיים של הגינה? פשוט מאוד, מחליפים את הדשא בדק. בניגוד לריצוף בקרמיקה או אבנים אנו שומרים על אופייה הטבעי ומקסים של הגינה וחוסכים משמעותית בצריכת המים המנוצלת עבור השקאת הדשא. הדקים הפופולאריים והעמידים ביותר לריצוף הגינה הם דק אורן וכן דק איפאה. שני סוגי הדקים הללו עמידים במיוחד ואינם יקרים בניגוד לסוגי עצים אחרים. בכל הנוגע לנושא התקנת דקים ובנייתם רצוי לפנות לאיש מקצוע עם ניסיון בתחום על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר לטווח הארוך.

פרגולה - פרגולה הינה רהיט דקורטיבי הקיים כיום ברוב המרפסות וחצרות הבתים בארץ, הפרגולות משמשות כהצללה לגינה ולמרפסת, יש אנשים המעדיפים לבנות את הפרגולה שלהם מעץ בשל המראה הכפרי וה"חם" שלהן ובשל העלות הנמוכה יחסית בהשוואה לפרגולות אלומיניום.פרגולות העץ נבנות בחתכים שונים של קורות עץ שניתנות לבחירה עפ"י טעם אישי ויכולת השקעה.העץ הוא מסוג אורן המיובא מפינלנד, ניתן להזמין עץ אורן רגיל או מחוטא כאשר המחוטא הינו עץ שעבר תהליך אימפגנציה (חיטוי). תהליך זה מתבצע בתוך דודי לחץ גדולים והעץ סופג את חומר החיטוי אשר מעניק לו הגנה מפני ריקבון ומזיקים ויחד עם זאת עץ מחוטא מקבל צבע ירקרק.

על מנת להתרשם תוכלו להביט בדוגמאות לעבודות עיצוב ובניה בעץ באתר חברת " עצטרובל ", עצטרובל הינה חברה ייחודית המתכננת, מספקת ומבצעת עבודות בעץ - דקים, פרקטים, מדרגות, מעקות אדניות, מערכות ישיבה, בניית גדרות עץ, פרגולות, תוספות בניה. חברת עצטרובל משלבת בעבודותיה חומרים שונים (מסגרות זכוכית) וכך נפתח מגוון רחב של אפשרויות עיצוב. בניית קונסטרוקציית ברזל הנישאת לגובה ומתמזגת למבנה קיים, מאפשרת בניית תוספות למבנים, ניצול חלל ובניית דקים.חברת עצטרובל מלווה את לקוחותיה לכל אורך התהליך החל משלב התכנון, העיצוב, ייעוץ במתן פיתרונות יישום, בחירת חומר מתאים, אספקה וביצוע. חברה המתמחה בעיצוב ובניה בעץ על כל סוגיו. בין עבודותיה, בניית דקים, בניית מדרגות עץ, בניית גדרות ושערים מעץ, הקמת סגירות חורף, בניית פרגולות וסככות עץ ומגוון רב של עבודות עץ לגינה.


אודות מחבר המאמר

עצטרובל הינה חברה ייחודית המתכננת, מספקת ומבצעת עבודות בעץ - דקים, פרקטים, מדרגות, מעקות אדניות, מערכות ישיבה, בניית גדרות עץ, פרגולות, תוספות בניה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.