אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קניית אופציות על פייסבוק באיטריידר

 

החודש יוצאת לדרך בוול סטריט אחת ההנפקות המסקרנות ביותר שנרשמו בשוק ההון האמריקני בשנים האחרונות: הנפקתה של הרשת החברתית פייסבוק.

מאז הוקמה לפני פחות מעשר שנים הפכה פייסבוק לסנסציית האינטרנט הגדולה ביותר של התקופה – כשהיא ניצבת ראש בראש מול ענקיות הרשת מהדור הקודם: גוגל, אי.ביי ואמזון. כמו החברות הללו, גם פייסבוק החליטה לצאת בסופו של דבר להנפקה בבורסה ולא להסתפק בגיוס כספים ממשקיעים פרטיים. גיוס הכסף יאפשר לפייסבוק זמן להפוך את כמות המשתמשים האדירה שלה למנוע הכנסות.

כיום רוב ההכנסות של פייסבוק מגיעות מפרסום של מודעות באתר, ועוד חלק קטן משיתופי פעולה עם חברות משחקים כמו זינגה, שמאפשרות לשחקנים לרכוש מוצרים וירטואלים. פייסבוק מקווה לייצר בהקדם מקורות הכנסה נוספים, למשל מפעילות בתחומי הקופונים והסלולר – כדי לעמוד בציפיות הגדולות שנתלות בה.

הדוחות שפירסמה פייסבוק לקראת ההנפקה הצביעו אמנם על גידול נמשך וניכר בטור ההכנסות, אבל גם על הוצאות הולכות וגדלות לצרכי תחזוקה, כוח אדם ושיווק. לכך יש להוסיף את ההוצאות כל רכישת חברות – שבאו לידי ביטוי באחרונה בקניית הרשת החברתית אינסטגרם בסכום עצום של מיליארד דולר.

על פי ההערכות בשוק, פייסבוק תונפק לפי שווי של 100 מיליארד דולר, פחות או יותר. עם זאת, לא מעט אנשים מעריכים כי מדובר בשווי מוגזם לאור נתוני ההכנסות של פיסבוק, ומזהירים כי מדובר בבועה.

ההנפקה של פייסבוק מעוררת כמובן עניין רב גם כאן בישראל. בעקבות העניין הרב של המשקיעים החליט אתר איטריידר, שמציע אפשרות להשקעה באופציות בינאריות, לאפשר באופן חד פעמי ונדיר להשקיע באופציות בינאריות על פייסבוק, עוד לפני ההנפקה. אתר איטריידר מציע 8 אפשרויות שונות להשקעה על המגמות שייאפיינו את יום המסחר הראשון של פייסבוק בבורסה.

אופציות בינאריות הן כלי השקעה פשוט מאוד שזוכה לפופולאריות רבה בשנים האחרונות בעולם ובישראל. מדובר בכלי שמאפשר להשקיע על המסחר בזמן אמת במאות נכסים שונים – ולהרוויח תשואות גבוהות מאוד תוך זמן קצר. מטבע הדברים מדובר במסחר בסיכון גבוה, שאינו מתאים למשקיעים לטווח ארוך שמחפשים השקעות סולידיות, אלא למשקיעים חובבי סיכון בלבד. 

 


אודות מחבר המאמר

סנונית שירותי תוכן

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.