אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קורס מאמני תזונה - הגשמת חלומות

אם אתם אוהבים לעזור לאנשים ויש לכם נטייה ויכולות להדריך וללמד, אך לא מצאתם את עצמכם באקדמיה, תוכלו להתעניין בקורסים להכשרה של מאמני תזונה. מאמני תזונה הינם מדריכים בעלי ידע מקצועי בתחום של תזונה וגם בקואוצ'ינג (או בעברית - אימון אישי), אשר מטרתם היא לעזור ולכוון אנשים המעוניינים לשנות את הרגלי התזונה שלהם ולחיות חיים בריאים יותר.

 

מהו אימון אישי בכלל ואימון אישי לתזונה בפרט? אימון אישי הוא תחום שנמצא בצמיחה בארץ ובעולם, אשר פועל לשיפור איכות החיים של אנשים תוך הבנתם את הצרכים האמיתיים שלהם ואיתור משאבים פנימיים להתגברות על קשיים. אימון אישי לתזונה הוא תת תחום בענף זה, שמטרתו להוביל את המתאמן להרגלי תזונה בריאים ומאוזנים תוך הצבת מטרות לטווח קצר וראייה כוללת של היעד הסופי. בשונה משיטות הרזיה רבות, אימון אישי עובד על שינוי מהותי בגישה ובאורח חיים, ולכן המתאמן ישאר במשקל שלאחר האימון ולא יחזור למצבו הקודם.

 

מאמני תזונה בונים את תכנית האימון, נותנים משימות, קובעים מטרות לטווח קצר, מקבלים פידבק מהמתאמן ומשנים את המסלול בהתאם.  מאמני תזונה יודעים לגרום למתאמן תחושה של הצלחה, אשר תלווה אותו לאורך כל הדרך. ככל שבטחונו העצמי של המתאמן יגדל, כך הוא יתקדם ליעד הסופי.

 

קורס מאמני תזונה מיועד למאמנים אישיים אשר רוצים להתמחות באימון תזונה, וגם למי שרוצה לרכוש מקצוע של מאמן תזונה ללא רקע קודם באימון אישי. בסיום הקורס יכולים מאמני התזונה הטריים לעסוק במקצוע כעצמאיים או כשכירים. תכני הקורס מתמקדים בנושאים של תזונה ובנושאים של אימון אישי. התלמידים ילמדו אודות התזונה בעידן המודרני, סוגי דיאטות, תזונה נטורופתית, וכדומה. בנוסף ילמדו אודות אימון קוגניטיבי ואימון קו אקטיבי, והשילוב ביניהם.

 

קורס מאמני תזונה ניתן במספר מוסדות לימוד בארץ, כגון בית ספר למאמני תזונה NCS,  הטכניון,  המכללה האקדמית גליל מערבי, מרכז מטרות ללימודי קואוצ'ינג ואחרים. משך תכנית הלימודים ועלותה משתנה ממוסד לימודי אחד למשנהו.

 

לסיכום, קורס מאמני תזונה יאפשר לכם ללמוד בהנאה ולרכוש מקצוע מרתק. כך תוכלו להגשים את החלום שלכם, ולעזור לאחרים להגשים את חלומותיהם.


אודות מחבר המאמר

אירה פינסקר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.