אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פירוק רכבים – גם להיפטר מהרכב ובנוסף גם להרוויח סכום כסף

מידי שנה בשנה נוספים אלפי רכבים לכבישי ישראל. אין זו משימה קלה כלל ועיקר למכור את המכוניות הישנות היות ומחיר תיקונם עולה על שוויים. בגלל שכלי הרכב העתיקים גורמים לזיהום אוויר, רוצה משרד התחבורה להיפטר מהם ומשום כך הוא בא בהצעה לבעלי הרכבים הישנים שירות תחת השם פירוק רכבים.

פירוק רכבים – כל מה שצריך לדעת

1. פירוק רכבים הינו שירות מיוחד המוריד מהכבישים בארץ רכבים ישנים. בעלי הרכב יכולים להיפטר מהמכונית הישנה והמשומשת על ידי מכירתה לתעשיית הברזל ואו לחלקי חילוף לכלי רכב אחרים. ע"י פירוק רכבים ישנה אופציה להעביר למיחזור חלקים כאלה ואחרים מהרכב או להעביר אותם לתועלת תעשיית הברזל ועל ידי זה אפשר לשמור על איכות הסביבה.

2. פירוק רכבים הינו עניין פשוט ולא מורכב. צריך להעביר את הרכב אל מגרש הפירוק, להודיע למשרד התחבורה ואגף הרישוי בדבר ביטול הרישיון של הרכב ולרשום את הרכב לבעלותם של בעלי המגרש.

3. אחרי פירוק המכונית ע"י המתעסקים בשטח של פירוק רכבים משווקים חלקי הברזל לתעשיות הברזל או שיש חלקים אחרים מהרכב שאפשר לשפצם ולאחר מכן להוציאם לשיווק כחלקים משופצים. כשמוכרים רכבים לפירוק , ירצה הקונה לשווק חלקים מהרכב כמו מנוע וכדו' ולצורך זאת הוא צריך להוכיח את בעלותו על האוטו, משום כך אף כשמדובר במכונית ישנה ומקרטעת צריך לעשות העברת בעלות על השם של בעל המגרש על מנת שתהיה לו יכולת למוכרה.

4. קיימת בעיה מצד החוק לשווק רכבים לפירוק שאין להם טסט מפני שאין יכולת לשנות את בעלותם ויש חשש שמוכר הרכב יואשם במסחר בחלקי רכב גנובים. ומשום כך נדרש לפנות למשרד הרישוי אחרי מכירת הרכב ולהפקיד בידם את הרישיונות של הרכב.

רכבים לפירוק – מונעים זיהום אוויר

1. חלקים רבים ושונים ממתכת של רכבים לפירוק יבואו לתועלת, לניצול ולעיבוד מחדש בתעשיות הברזל. על ידי הורדה מהכביש של רכבים לפירוק אנו מונעים זיהום אוויר ומשפרים את איכות הסביבה.

2. כלי הרכב הישנים נרכשים באמצעות החברות בתחום של רכבים לפירוק אולם לא במחיר הכתוב במחירון. יש מחיר הנקוב על ידי משרד התחבורה לצורך האנשים שמעוניינים להיפטר מכלי הרכב הישן ולמוכרו לעוסקים בענף של רכבים לפירוק. את התמורה עבור הרכב המקרטע יהיה בידכם להפנות למאמץ לקניית כלי רכב יותר חדיש שיהיה נוח לסביבה וגם יותר בטיחותי.

קונה רכבים לפירוק - באישור משרד התחבורה

1. בכל מקום בארץ מצויים כאלה העוסקים ברכישת רכבים לפירוק. עסק אשר קונה רכבים לפירוק נדרש להיות בעל רישיון מיוחד ממשרד התחבורה המאפשר לו לעסוק בתחום זה.

2. משרד התחבורה הינו הגוף הקובע את מחיריהם של כלי הרכב הישנים הנקנים ע"י בית העסק אשר רוכש רכבים לפירוק. על פי רוב יש אפשרות לקבל עבור רכבים לפירוק סך של שלשת אלפים שקלים חדשים.

3. המחיר המשולם עבור רכב הנמכר במגרש של קונה רכבים לפירוק הנו עשרה אחוזים ממחירו של הרכב לפי המחירון. יש לפעמים. שמחירו של הרכב לפירוק מאוד נמוך, במצב כזה ייגרר הרכב על ידי בעל המגרש ומחירה של הגרירה ייחסך מכם.


אודות מחבר המאמר

בשיתוף פעולה עם קופירייטר ותוכן שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.