אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צלוליט – גומות נטולות חן

לכל אשה יש חלום בנוגע לגוף שלה; זו רוצה אף קטן וסולד, השנייה רוצה חזה גדול יותר ואילו השלישית חולמת כבר שנים על גוף חלק נטול שיער. בנוסף לכל אותן נשים, רבות היו נותנות הרבה מאוד אם הצלוליט בירכיים ובישבן היה פתאום קם ונעלם!

גומות חן לא רצויות

צלוליט הוא הצטברות שומן במקומות שמאד קשה להיפטר ממנו וברוב המקרים גם ספורט אינטנסיבי לא יעלים צלוליט כמו גם טיפולים קוסמטיים. ותגידו את האמת, כמה מאיתנו מוכנות להתחייב ולהתמיד בפעילות ספורטיבית נמרצת כשאף אחד לא מבטיח העלמות צלוליט בסופה?

צלוליט בשפה מדעית

לכולנו, גברים ונשים, צעירים ומבוגרים רזים או שמנים, יש רקמת שומן מתחת לעור. את רקמת השומן הזאת מחברים סיבי קולגן לרקמת העור. כאשר סיבי הקולגן הללו נמתחים או נשברים השומן מתחיל להצטבר בצורה לא אחידה. צלוליט הם מאגרים השומן הלא אחידים הללו והוא יכול להופיע בכל מיני מקומות בגוף אבל בעיקר במותניים, בירכיים ובישבן. צלוליט, בגלל קירבתו לפני העור החיצוניים אינו מחמיא ובמקום עור חלק הוא יוצר גומות קטנות או גדולות יותר המזכיר מקליפה של תפוז ועד לקוטג'.

הלאה צלוליט!

לא יעזרו הפגנות עם שלטי "הלאה צלוליט" כי אף אחד לא יודע באמת איך ולמה נשברים או נמתחים סיבי הקולגן ואף אחד לא יודע איך להפטר מהתוצאה. צלוליט יכול להחמיר במידה ועושים דיאטה חמורה, או שאיבת שומן. אומנם מראה הצלוליט ישתפר עם תזונה נכונה אבל לא יעלם לחלוטין. בנוסף, טיפולים של לייזר או אינפרא אדום ומכשירים רוטטים למיניהם יכולים לשפר במידת מה את המצב אבל לא יכולים למנוע הצטברות צלוליט באותו איזור עם תום הטיפול.

טיפים למניעת הצטברות צלוליט

אם אתן בנות מזל נטולות צלוליט (צלוליט מופיע בדרך כלל אצל נשים), אזי אם תקפידו על הטיפים הבאים, אין ספק כי יחולו שיפורים במראה הצלוליט : •    אכילה נכונה ובריאה•    שתייה מרובה של מים•    התמדה בפעילות גופנית•    להימנע מלעשות דיאטות בזק שגורמות לירידה גדולה ואז לעליה חוזרת במשקל.•    לא לעשן


אודות מחבר המאמר

למעוניינים במידע נוסף, אנא פנו לאתר רפואה אסתטית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.