אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פיתוח אפליקציות- העתיד כבר כאן

 

עשרות אלפי מילים ומאמרים נכתבו על תחום פיתוח האפליקציות - זווית המבט שונה, אופן ההתייחסות אחר אך בכולם מבוסס אותו המסר – הפרסום בסלולר עובד.

 

אם בעבר השקיעו החברות הגדולות את תקציב הפרסום, השיווק והמיתוג שלהם באמצעי התקשורת הבסיסיים – הטלוויזיה, הרדיו והעיתון הרי שמהפכת האינטרנט שינתה את המפה הזו והביאה לכך שאחוזים גדולים מתקציבי הפרסום של החברות הופנו כלפי הרשת המקוונת, כיום עם האבולוציה של הסלולר החכם עוגת התקציב ננגסת גם מהכיוון הזה, פיתוח אפליקציות הוא הדבר החם ונראה שהוא רק הולך ומתפתח.

 

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, איך, מתי ואיפה?

לגוגל יש את אנדרואיד, לאפל יש את אייפון. כולם מכירים את המכשירים, כולם מנופפים באצבע מימין לשמאל ומלמטה למעלה וכל ילד יודע מה הדרך הטובה ביותר להרוג ציפורים ולחתוך פירות.

 

מתי זה קרה?

בזמן שכולנו ישנו סטיב ג'ובס תכנן וגם הצליח להפוך את העולם וללא יריית פתיחה רשמית הפך עולם הסלולר לזירת קרבות. פיתוח אפליקציות לשני הממשקים הוא התחום הלוהט ביותר בעולם כיום.

 

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד וגם לאייפון מתבצעות על ידי חברות עיצוב ופיתוח אפליקציות המורשות מטעם גוגל או אפל. אלו עמלים ימים ולילות על האפליקציה הבאה, על המרת אתרי אינטרנט לאפליקציות סלולר ועל חידושים וטכנולוגיות מקוריות בתחום.

 

איפה? בכל מקום בעולם. באירופה, ארה'ב וכמובן בסין ובעשרות מקומות אחרים יושבים להם קבוצות של אנשים מוכשרים מאד ועושים הכל כדי להשיק את המילה האחרונה בתחום.

 

בניית אתר אינטרנט או פיתוח אפליקציות לסלולר?

התקציב של החברה שלכם מוגבל ואתם מתלבטים בין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד או אייפון לבין העלאת אתר מושקע לרשת? זו אכן התלבטות. בגדול מומלץ שלכל חברה ובית עסק, קטן או גדול תהיה נוכחות מקוונת – דהיינו, אתר אינטרנט ולו בסיסי שיעניק את כל המידע על העסק לטובת הלקוח הגולש.

 

במקביל כדאי מאד לערוך שינויי תקציב ולהתאים אותו לשוק הפרסום והמיתוג כיום, משמע להשאיר תקציב מוגדר למען פיתוח אפליקציות, אפילו בשלבים מתקדמים יותר של תהליך קידום החברה. אפליקציה תואמת לחברה שלכם משדרגת ומצעידה אותה קדימה, הן מבחינת שיווק והן מבחינת מיתוג כללי.


אודות מחבר המאמר

http://www.applitime.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.