אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שילוח מטענים נהייה קל מתמיד

 

ישנן לא מעט חברות לשילוח בינלאומי הפועלות בישראל, חלקן מעניקות שירותי יבוא וייצוא באוויר, בים וביבשה כבר למעלה מחמישים שנה. אם אתם מחפשים אחר חברת שילוח בינלאומי שתספק לכם שירותים מקצועיים להעברת סחורות מישראל החוצה או יבוא סחורות ארצה כדאי מאד שתבחרו בחברה מקצועית, בעלת מוניטין וניסיון רב בכל סוגי השילוחים הקיימים.

 

שילוח בינלאומי – התהליך

בשלב הראשון יש לקבוע יחד עם נציג חברת שילוח על מנת לבנות תוכנית עבודה בה ישולבו כל השיקולים המקצועיים כמו תקציב, זמן משלוח, תנאי העברה, מדינת היעד וכדומה.

 

בגדול כל אפשרויות השילוח עומדות לנגד עיניו של נציג חברת השילוח הבינלאומי ועליו להתאימם אל הלקוח. ניתן להעביר את החבילה באמצעות מטוס בשילוח בינלאומי אווירי או באמצעות אונייה בהובלה ימית, השיקולים לכאן או לכאן מושפעים ממשקל המשלוח, מתכולתו, מהתנאים הצפויים למשלוח בכל אחת מאופציות השילוח וכמובן גם מהבדלי העלויות למיניהם.

 

בתום בניית התוכנית ולאחר הוצאתה לפועל יוצא המשלוח אל הדרך. בשילוח אווירי הסחורה עשויה להגיע בתוך ימים בודדים בלבד. כאשר מדובר בהובלה ימית מדובר בהמתנה של כמה שבועות ואף חודשים.

 

כאשר מגיע לבסוף המשלוח אל הנמל יש לדאוג לקבל אותו מן המכס ולפרוק אותו בצורה מסודרת. בשלב זה פועלים נציגי עמילות המכס מטעם החברה על מנת לשחרר את הסחורה בצורה מהירה ובעלות נמוכה ככל שניתן. לאחר מכן ניתן להעביר את הסחורה באמצעות מובילים מקצועיים מן האונייה או המטוס אל משאיות או מחסנים בנמל עצמו או במיקום אחר.

 

יתרונותיהן של חברות השילוח

הובלה ימית או הובלה אווירית אינן עניין של מה בכך, מדובר כאמור בהליך בירוקראטי מורכב מאין כמוהו הדורש ידע רב בכל נושא השילוח, עמילות המכס, הסכמים ואמנות סחר בינלאומיות ועוד.

 

יתרונן הגדול ביותר של חברות השילוח הוא האפשרות להסיר מעל החברה שלכם את עול הטיפול בכל הליך השילוח על כל רבדיו, כולל ההובלה עצמה, עמילות המכס, הבירוקרטיה מעבר לים, התנהלות מול אנשי הנמלים והסוכנים הזרים ועוד. חברת שילוח בינלאומית חוסכת לכם זמן יקר ששווה הרבה מאד כסף.

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

http://www.fridenson.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.