אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

Frontask CRM - ניהול קבוצות של לקוחות

מי מאיתנו לא מכיר את הצורך לנהל קבוצה של לקוחות בעלי אותו תחום ענין?

מיד עולה לראשונה התמונה של כאלו המעונינים בקורס ערב כלשהו מתמשך למשך סדרת מפגשים, או אפילו יום עיון מיוחד לקבוצה של לקוחות פוטנציאלים מסוג כלשהו מתוך מאגר לקוחותינו.

הצורך ברור - יש לנו לקוחות, הם אומנם עומדים כל אחד בפני עצמו, אבל ביחס אלינו אפשר לפעמים לזהות תחומי עניין משותפים וכך לסווגם ולחלק אותם לקבוצות שונות ולעפנות אליהם באופן הזה, באמצעות הגדרת הקבוצות ו'מבט על' .

יש מגוון דרכים לעשות זאת באופן השוטף ביום יום, אבל במערכות ניהול קשרי לקוחות, אנו מחפשים את הערך המוסף, כזה שיתן לנו יותר מאשר לסמן קבוצת נמענים בדואל באוטלוק . מערכת Frontask CRM מציעה את הערך המוסף הזה, בכך שהיא מאפשרת לך לנהל לא רק את הקבוצות עצמן אלא גם מערכת מסודרת של הקורסים שוהרשומים אליהם.

המערכת מאפשרת לך לנהל את קבוצת העבודה שלך לפי סטטוסים של אנשי הקשר השייכים לקבוצה- למשל בעבור קורס מסוים ישנם כאלו שהם מתענינים חמים, יש כאלו שהם מתענינים קרים, יש כאלו שכבר נרשמו, ויש כאלו שכבר הקורס לא רלוונטי להם. בעבור כל אחד מאלו תוכל להגדיר סטטוס, או לשנות עבור חלק מהאנשים את הסטטוס באופן גורף, כך ניתן למשל את קבוצת המתענינים החמים, לאחר שאישרו את הרשמתם לסמנם כ"רשומים".

 

לאחר שהגדרנו את הקבוצה על הסטטוסים השונים שלה המערכת מאפשרת לנו להמשיך בפעילות שוטפת מול אותה קבוצה, כך למשל נוכל להוציא מיילים, ם החומרים הנדרשים להכנה לקראת מפגש בקורס, או לשלוח להם את תוכנית ערב העיון; נוכל לזמן את כל הקבוצה, או את הרשומים בתוכה בלבד למפגש המבוא, ולשאר המפגשים הבאים ברצף באמצעות זימון מתוך קבוצת העבודה; לשלוח אליהם את סיכומי המפגשים לאחר מפגש ועוד ועוד.

 

באמצעות מערכת הפגישות עבור הקבוצה ניתן גם לעקוב בפועל אחרי מי נכח בפועל בכל מפגש, כך ניתן להסיר ולהוסיף פגישות בעבור כולם יחד או בעבור מספר לקוחות בקבוצה, או אפילו עבור בודד בתוך הקבוצה, אם אותו לקוח לא נכח במפגש מסוים. 

מערכת Frontask CRM המתקדמת מאפשרת לך לא רק לשלוח אל לקוחותיך הרשומים / המתענינים בקורס זימון באמצעות מייל, אלא גם תזכורת יום לפני המפגש עצמו באמצעות SMS.

אבל ישנם עוד יתרונות רבים לניהול קבוצת עבודה במערכת ניהול קשרי הלקוחות המתקדמת Frontask CRM: כמערכת ניהול קשרי לקוחות ומשימות, המערכת מאפשר לך להמשיך ולנהל את כל תהליך הרישום לקורס הזה ולאחרים כתהליך עבודה מול כל אחד ואחד מאנשי הקבוצה - תוכל גם לפתוח ולעדכן משימה חדשה לטיפול של נציגיך מול אנשי הקבוצה - כולם או חלקם, תוך הגדרת השלבים השונים של הפעילות המתוכננת ומעקב אחר התקדמות התהליך.

 

לא זאת בלבד, אלא שמערכת Frontask CRM המתקדמת מאפשרת לך לנהל גם את הפעילות השוטפת למשל - לדאוג להזמנת חדר הרצאות, לדאוג להזמנת כיבוד וזאת תחת המשימות הנלוות לטיפול בקבוצה עצמה וכך ניהול המשימות שלנו דואג להזכיר בעבורנו גם במי אנו מטפלים וגם למה עלינו לדאוג לטפל בהקשר הקבוצתי.

 

לסיכום - מערכת Frontask CRM המתקדמת מאפשר לכם לנהל קבוצות עבודה לפי הגדרות ענין של לקחותיכם, או שלכם מולם, לשלוח אליהם חומר באמצעות מייל ולכל חברי הקבוצה, לדאוג להפעיל את העובדים בעסק שלך בניהול משימות שוטפות מול האנשים השונים בקבוצה, וגם מאפשרת לך לעקוב אחרי הסטטוסים השונים של הנוכחים בקבוצה ולעבוד כמו הגדולים באמת - אינדיבידואלית או קבוצתית.

 

הרשמו עכשיו ותוכלו להשתתף בהגרלת שימוש במערכת לשנה חינם!


אודות מחבר המאמר

שגיא לוי

מנהל תמיכה והדרכה

www.frontask.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.