אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יום כיף לעובדי החברה

בעלי עסקים רבים מגלים שכאשר העובדים שלהם מאושרים ומרגישים טוב בעבודה, התפוקה עולה בהתאם והעבודה מתנהלת בצורה טובה באופן משמעותי. אחת הדרכים לתת לעובדים להרגיש חשובים היא תשומת לב בדמות יום כיף. בכל שנה תנו לדמיון שלכם לנסוק לגבהים חדשים, ארגנו לעובדים יום כיף מיוחד ואטרקטיבי, והיו בטוחים שהעובדים ירגישו שמעבר למשכורת ולבונוסים – הם מקבלים יחס ויש להם ולמשפחותיהם חשיבות.מומלץ לכל חברה לארגן פעם או פעמיים בשנה יום של כיף, והנה כמה אפשרויות:

יום כיף בפארק מים

יום שלם של כיף, עם ארוחת ברביקיו, אם המקום מאפשר ואם לא, אז תנו להם כרטיסי אוכל ושתייה משולמים. יום כיף כזה מתאים לעובדים ולמשפחותיהם ומעשר בבוקר ועד שש בערב הם חופשיים ליהנות מהמקום כמה שהם רוצים. אם העובדים מגובשים אפשר להוסיף גם תחרויות שחיה או תחרויות שמשלבות מבוגרים עם ילדיהם. אם העובדים אינם מגובשים, יום כיף בבריכה עם המשפחות אינו בהכרח הזמן הנכון לגבש אותם, מפני שהם עסוקים בבעלים/נשים והילדים שלהם.

יום כיף בספא

יום כיף בספא אורך בדרך כלל כחצי יום וכל עובד/ת מקבל/ת אפשרות לבחור בשני טיפולים האורכים בין חצי שעה לשעה (מסג', רפלקסולוגיה, טיפול שמנים, מסכת בוץ וכד') ובשאר הזמן הוא מוזמן לשבת בבריכה או להשתמש במה שהספא מציע בחינם או להזמין טיפולים נוספים בהנחה מיוחדת. אם יש לכם תקציב הוסיפו ארוחת צהריים לאירוע ושקית מתנה קטנה לכל אחד שתכלול דוגמיות של מוצרי טיפוח ותלוש הנחה לביקור הבא ומגבת קטנה עם לוגו של החברה שלכם.

יום כיף – סיור בבית חרושת לשוקולד

קחו את העובדים ומשפחותיהם והסיעו אותם לסיור מאוגן שיערך בבית חרושת לשוקולד הסיור יכלול כמובן טעימות מהמתוק המתוק ושקית מתנה לכל אחד עם שוקולדים. תאמינו לי זה יהיה יום שייחרט בזיכרונם לעד.

יום כיף גיבושי

יום של סדנת תקשורת, אימפרוביזציה וצחוק. יום כיף שכזה הוא מודולארי ויכול לארוך שעתיים כמו גם יומיים על פי בחירתכם. זוהי סדנה המורכבת מתרגילי אימפרוביזציה שונים המגבשים את הקבוצה עד לבלי הכר. כולם צוחקים יחד, רואים שבעצם יש הרבה דמיון ביניהם ולומדים לקבל זה את זה, להקשיב, לעקוב אחר הוראות וכל זאת תוך הרבה הנאה צרופה.


אודות מחבר המאמר

למעוניינים במידע נוסף, אנא פנו לאתר הפקות אירועים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.