אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רכישת נחלות במושבים

 

המושבים בשרון הפכו עם השנים לגולת הכותרת של הנדל'ן באזור מרכז הארץ. היתרונות של שטחי המגורים הללו עולים על החסרונות והופכים את המושבים לאטרקציה בעיקר עבור משפחות שבוחרות לא למקם את חייהם בלב הפיח והמולת העיר הגדולה אך מבקשים את הקרבה למקומות העבודה, לשירותים השונים ולבני משפחה וחברים בעיר.

 

למכירה במושב

בעבר היה הביטויים 'למכירה במושב' או 'נחלה למכירה במושב' תעתוע לא הגיוני, המושבים סירבו לקלוט משפחות מן החוץ ולמעשה בשנים הראשונות גם לא היה בכך צורך. כל משפחה עיבדה את השטח החקלאי שלה, הייתה חלק מקהילה סגורה וגידלה את הילדים לעבודה וחקלאות. הילדים גדלו ונשארו לגור במושב, כך נוצר אט, אט הדור השני של המושבניקים. אך עם השנים התחלפה המציאות בישראל ושטחים חקלאיים רבים הופשרו, בנוסף הפכו המושבים לפתוחים יותר ומקבלי זרים.

 

המושבים בשרון דוגמת שדה ורבורג, בורגתה, גן חיים, צופית, משמרת ורבים אחרים פתחו את שעריהם למשפחות חדשות מחוץ למעגל התושבים הקבוע של המושב. ואפשרו רכישה של קרקעות.

 

מחפשי נחלה למכירה יכולים כיום להתלבט בין מספר מקומות שונים, להתלבט בין המושבים השונים ולמצוא נחלה למכירה המתאימה לתקציב ולדרישות האישיות שלהם.

 

ייעוץ וליווי בתהליך רכישת נחלה במושב

גם אם מצאתם נחלה למכירה או בית על דונם וחצי למכירה במושב באזור הרצוי לכם לא די בהחלפת טלפונים ופנייה לעורך הדין. כאשר אנחנו מוצאים בית למכירה במושב אנו זקוקים לליווי וייעוץ מקצועי של חברה המתמחה בטיפול בעסקאות מהסוג הזה.

 

לא פעם יש צורך לערוך מחקר מקיף הבוחן את הבעלות על הקרקע, האם יש למדינה חזקה על השטח והאם יש לבעלי הבית את הזכות למכור אותו אן שמא יש להם אינטרס אחר מורכב יותר.

 

כמו כן המיסים על בית למכירה במושב היושב על שטח אדמה גדול אינם מיסים רגילים. יש לבדוק זאת היטב כדי למנוע אי נעימות והסתבכות מיותרת בשלבים מאוחרים יותר של המשא ומתן על רכישת הבית. בחרו באיש מקצוע בעל ניסיון ברכישות מהסוג הזה שילווה אתכם לאורך כל הדרך במסירות ומקצועיות.

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

http://isabellas.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.