אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מגנטים לברית- צילום אירועים שחשוב לזכור

 

בשעה טובה נולד לכם בן. אין ספק שמדובר באחד האירועים המשמחים ביותר עבור כל משפחה. ברית המילה הנערכת באולם אירועים מפואר כוללת את הטקס המרגש של הברית עצמה ולאחר מכן סעודה אליה מגיעים בני משפחה וחברים.

 

מכיוון שברית מילה נחשבת לאירוע יחסית קטן ומצומצם אנו נתקלים לא פעם בצורך לעבות אותו מעט ולהוסיף לו מעט נפח. זאת באמצעות מוסיקת רקע, מצגת מרשימה של תמונות וברכות וגם צלם מקצועי להנצחת האירוע. מי שמעוניין להוסיף גם מזכרת קטנה מהאירוע עבור בני המשפחה והחברים כדאי לו להזמין צלם מגנטים לברית, שיעבור בין האורחים, יצלם תמונות למזכרת ואותם יוכלו לקחת הביתה בתום האירוע.

 

מגנטים לברית מזכרת נפלאה

צילום מגנטים לאירועים הפך מגימיק נחמד לתוספת חובה. אין כמעט אירוע שבו לא מופיע צלם מגנטים לאירועים ומעניק לאורחים המאושרים מזכרת נפלאה. תוספת של מגנטים לאירועים אינה נחשבת הוצאה גדולה מה שהופך אותה לאטרקטיבית אף יותר מכל רעיון נחמד אחר כמזכרת.

 

כאורחים באירועים התרגלנו כבר לזכות בתמונות המגנט הנהדרות, להצטלם עם בעלי השמחה, עם הרך הנולד ועם החברים בתמונות משותפות שלאחר מכן נשמרות על המקרר או על דלת הבית ומעלות בכל פעם מחדש חיוך גדול של זיכרון מאושר. הענקת מזכרת של מגנטים מהברית של הקטנצ'יק שלכם יכולה להיות יופי של מתנה.

 

מגנטים לברית, כמות ומחיר

בעלי שמחה רבים מתלבטים מה כמות המגנטים שכדאי להם להזמין עבור האירוע. כמות מגנטים לברית שונה מכמות מגנטים שמזמינים עבור חתונה. לכן ההמלצה היא לערוך חישוב מול כמות האורחים הצפויים ולהזמין כמות מגנטים בהתאם.

 

עלות של חבילת מגנטים לברית בת שלוש מאות תמונות יכולה לנוע בין חמש מאות שקלים ועד אלף ויותר. מלבד המחיר החשיבות הגדולה ביותר בשלב ההזמנה היא לפרטים הקטנים כמו איכות ההדפסה, התמונה הקטנה או ההקדשה אותה אתם מוסיפים בתחתית המגנט וכו'. הקפידו על מגנטים באיכות גבוהה של צילום והדפסה, מגנטים חשוכים או מטושטשים יגרמו עוגמת נפש במקום תועלת.דוגמאות לכל מגנט תוכלו למצוא באתרי האינטרנט של הצלמים השונים.

 

 

 


אודות מחבר המאמר

http://www.memagnetos.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.