אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב בית העסק

 

הקונספט המוביל את עיצובו של חלל קמעונאי מתחשב בפרמטרים רבים ביניהם תחום העיסוק של החברה, סוג המוצרים המשווקים ונמכרים בו, אוכלוסיית לקוחות היעד המשוערת בה מתמקדת הרשת וכו'.

 

כל אחד מהפרמטרים מסייע לצוות העיצוב והמיתוג להביא את הלקוח להשתוקק להיות בעליו של המוצר הנמכר ובסופו של דבר גם לבצע את הרכישה. אל הרגע הזה מכווננים כל העוסקים במלאכה, כולל בעלי העסק כמובן ואנשי המכירות, המעצבים והמפרסמים.

 

מידוף לחנויות – לעצב את המרחב הקמעונאי שלכם

כחלק מהקונספט נבחרים גם אמצעי ההעמדה והמידוף לחנויות, יש שבוחרים במידוף חנויות בעל מראה מינימליסטי וקר המתקבל באמצעות שימוש באלמנטים של זכוכית וברזל, אלומיניום וגווני כסף, שחור ולבן. לעומת זאת יש שבוחרים אמצעי מידוף חנויות רכים יותר העשויים עץ למשל במגוון צבעים המעניק אווירה חמימה יותר.

 

האם אמצעי מידוף חנויות משפיעות על הלקוח? התשובה היא ללא ספק. אמצעי מידוף כמו גם מתקני תלייה, סטנדים, ארונות תצוגה וכדומה מאפשרים ללקוח להתקרב אל המוצר, לחוש בו ולהתאהב בו. אמצעי מידוף חנויות שאינם משדרים בתדר אחד עם המוצרים או עם קונספט המיתוג של החנות לא רק שאינם מזמינים את הלקוח לבצע רכישה אלא אפילו פוגעים בתדמיתו של המוצר והחברה.

 

עיצוב חלונות ראווה

חלון הראווה של החנות מתקשר עם הקולקציה הנוכחים שבמרחב הקמעונאי של החנות. אנשי עיצוב חלונות ראווה פועלים בשיתוף עם הצוות הפרסומי והשיווקי ויודעים לכוון היטב את בני הנוער, המבוגרים, אוכלוסיית גיל זהב או ילדים דווקא כך שהקונספט הראשי ברור מאליו ומשדר אותות חזקים מאד ללקוחות היעד.

 

חלון ראווה מעניין ומרשים יגרום גם ללקוחות שלא תכננו לבצע רכישה באותו הרגע להיכנס ולגשש בין המוצרים השונים. עינו של הלקוח חייבת לקלוט בתוך שניות אחדות בלבד את הקשר הנוצר בין אמצעי המידוף, חלון הראווה, מדי המוכרנים בחנות, הגוונים והצבעים בהם השתמשו המעצבים ולאחד את כל הנתונים האלו יחד לרעיון בסיסי אחד המועבר בהבזק מיידי.

 

בשורה התחתונה יכולת המיתוג ויצירת הרושם וכן היותו פיתיון ללקוח אקראי הופכת את עיצוב חלונות הראווה למשימה קשה ומאתגרת השמורה לטובים ביותר.

 

 

 


אודות מחבר המאמר

http://www.regency-ltd.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.