אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

להנות ממשחקים של ילדות - בלי בעיות!

עולם משחקי הדפדפן משתולל ושוצף ברשת האינטרנט - ישנם מינים רבים מספור של משחקי רשת שניתן לטעון ביתר קלות וללא תמורה, וכעת בערך כל אדם יש בכוחו לאתר משחק מחשב אשר הוא מעדיף על פני אחרים. עולם משחקי דפדפן יחודי בזכות עצמו הינו עולם משחקי המחשב שמיועדים לבנות, משום שמשמעותה של תנועת הגידול הנה עצומה - גם ילדות נהנות ממשחקים וקיים ביקוש נרחב למשחקי מחשב שהם לא בצורה הכרחית משחקי דפדפן הנחשבים סטנדרטיים. ככל שחלף הזמן, נוסדו גם אתרי אינטרנט מיוחדים המוקדשים למשחקים עבור בנות.

בטקסט הנדון ביקשנו לנתח כמה מהאתרים שבמסגרתם ניתן לפגוש משחקי מחשב שיועדו לילדות ולמסור המלצות על מספר אתרים כאלו - כי קיימת צריכה והיצע המשחקים כה נרחב שהוא מסוגל ליצור בלבול לעתים. חוויית משחק נעימה!

אתרי אינטרנט עבור משחקי דפדפן ותו לא

המיקום הראשי שבו נהיה מסוגלים לאתר משחקי בנות הינו באופן לא מפתיע אתרי אינטרנט המיועדים למשחקי מחשב עבור ילדות. משום שקיים ביקוש משמעותי, מצויים אתרי משחקים באינטרנט למכביר עבור בנות בערך כמו שניתן למצוא בשביל ילדים. אתרי אינטרנט אלה במקרים רבים מסוגננים עם צורה ופלטת צבעים שפונים מעט יותר לילדות: בשילוב גוונים נעימים במידה רבה יותר ופחות קונטרסט. באופן טבעי, גם משחקי המחשב ברוב המקרים יהיו מעט פחות קרביים ומעט יותר חברתיים ופרודוקטיביים, אבל לא באופן הכרחי - קיימות כיום ילדות ששואבות הנאה ממשחקי פעולה ממש כמו ילדים.

מדורים באתר משחקי רשת גדול

מדי פעם לא עוסקים באתר אינטרנט העוסק במשחקים עצמאי, אולם במוסף משחקי דפדפן לבנות הנמצא בפורטל משחקים מקיף עוד יותר. במקרים כאלו יהיה ביכולתכם להבחין כי מדובר באתר משחקי דפדפן בנוי וליד משחקי מחשב דוגמת משחקים של פעולה או משחקי כדורסל עבור בנים, ישנה מחלקה של משחקים עבור ילדות. בתווך מחלקה זו מפעם לפעם אפשר יהיה לראות חלוקה אינטרנית למדורים כגון משחקי בישול או משחקים של הלבשת בובות. אתרי משחקים כאלו בדרך כלל מפיקים תועלת מציבור מבקרים ענק ומבחר משחקי דפדפן שופע. על כן ילדה שגולשת לאתר משחקים מעין זה תהיה מסוגלת גם להיות מודעת אל משחקים שהם לא בוודאות ההעדפה הראשית שלה - ואז להפיק הנאה מסגנון שהוא לא באופן הכרחי ידוע לה.

אתרים קטנים ממוקדים

ברשת האינטרנט ישנם אלפי אתרי אינטרנט קטנים שמטרתם לספק צורך נקודתי כלשהו. גם בעולם משחקי המחשב דבר זה מקובל, וניתן למצוא אתרי אינטרנט המוקדשים נקודתית לסגנון כלשהו של משחקי רשת. על-פי ההדגמה שניתנה קודם - אנו מסוגלים למצוא אתר אינטרנט שמעניק משחקי בישול נטו, מסוגנן בסגנון מתאים (עם סכום וצלחות). הדבר הטוב באתרי אינטרנט הוא שניתן לרשום אותם בקיצורי הדרך ולאחר מכן בכל מקרה שאנחנו רוצים להשקיע זמן בסגנון כלשהו של משחקי דפדפן, רק ניגשים שוב לאתר המשחקים ומבלים.

מצויין! כעת ניתן להפעיל משחק ולהפיק הנאה ממשחקי דפדפן איכותיים שלוקטו נקודתית תוך הסתמכות על ציונים ופופולריות.


אודות מחבר המאמר

הכותב שיחק במשחקי דפדפן רבים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.