אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הלוואות לעצמאיים – הכוח המניע של הכלכלה.

 

הלוואות לעצמאיים מהוות את אחת מאבני היסוד של התפתחות וחיוניות כלכלית. אמנם אנו רגילים לשמוע חדשות לבקרים על טייקונים, על עסקות של מיליארדים או מצוקה וקשיים כספיים של חברות ענק. אבל האמת היא שהחיוניות הכלכלית בנויה על היציבות העסקית של עשרות אלפי עסקים בינוניים וקטנים, ולא פחות מכך עוסקים עצמאיים בתחומים שונים. הלוואות נועדו, בין השאר, לאפשר לבעלי עסקים לממש את חזונם היזמי ולעבור עוד מדרגה לעבר הגשמת החלום.

 

הלוואות לעצמאיים ולשכירים – מתי ולמה זה נחוץ?

לפני שנוטלים הלוואות, בין אם הלוואות לעצמאיים, הלוואות לשכירים וכיוצא באלה, כדאי לשבת ולבצע שיקול דעת מעמיק. השאלות שכדאי לשאול הן כדלקמן: למה נועדה ההלוואה? האם המטרה שלשמה נועדה ההלוואה היא חשובה עד כדי כניסה למחויבות? האם לא ניתן להשיג את המטרה בדרכים אחרות? האם לא ניתן לדחות את הגשמת המטרה?

 

אם התשובות המתקבלות תומכות בקבלת הלוואה, כדאי לפנות לבנק, או למקורות הלוואה חוץ בנקאיים לשם קבלת הלוואה. שכן זאת יש לדעת – גם אם נכנסים להתחייבויות בדמות החזרי תשלום הלוואה, עדיין יש אפשרות לשפר את המצב ואת תנאי ההחזר.

קבלת הלוואה מתאפשרת כיום לכל אחד, תלוי כמובן בעברו הכלכלי ובמצבו התעסוקתי. אם אתם חפצים בקבלת הלוואה לשם פתיחת עסק, מומלץ לגשת אל בית ההלואות עם תוכנית כלכלית המותאמת לפרק הזמן בו אתם אמורים להחזיר את ההלוואה. הדבר יאפשר לכם לבחון האם החזר ההלוואה הוא ריאלי בהסתמך לתוכנית אותה בניתם, ויגרום גם למלווה לבחון אתכם ואת בית העסק שלכם ביתר כבוד.

 

הלוואות לעצמאיים ושכירים בתוך זמן קצר

כאמור, יציבות כלכלית תלויה מאד ביציבותם של עסקים קטנים ועצמאיים. במקרים רבים, עצמאי שרוצה להרחיב מעט את העסק, או אדם הרוצה לפרוש משוק השכירים ולהתקדם לעבר עצמאות כלכלית חייב לקחת הלוואה. יש אמנם מוסדות מטעם המדינה המעניקים הלוואות כאלה, אבל הזמן עד שהן מאושרות הוא ארוך, לעיתים ארוך מדיי. קיימים כיום גם בתי הלוואות פרטיים המעניקים הלוואות לעצמאיים, ובינהן גם הלוואות אקספרס המאפשרות אישור הלוואה תוך זמן קצר.

 

 


אודות מחבר המאמר

http://www.regency-ltd.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.