אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שירים לבת מצווה

אין מתנה מרגשת יותר מאשר לקבל שיר שנכתב במיוחד עבורך ובו טמונה אהבת הוריך וחבריך אליך. הקלטת שירים לבת מצווה יכולה להתבצע בכמה אופנים:

כתיבה מקצועית של שירים לבת מצווה על פי לחן מוכר

המשפחה נותנת לכותב מקצועי את כל הפרטים שהם רוצים לכלול בשיר שהוא יכתוב. הם גם בוחרים שיר מוכר שללחן שלו יותאמו מילות השיר. בשיטה זו יושב הכותב המקצועי ועובד על יצירה של שיר שבו החריזה והמשקל יהיו מדויקים ויקלו על השירה. את השירה יכולים לבצע בני המשפחה או זמר מקצועי, השיר יכול להיות מוקלט מראש או להיות מושר חי בבת המצווה.

כתיבה אישית של בני המשפחה על פי לחן מוכר

כתיבת שירים לבת מצווה לא חייבת להיעשות על ידי כותב שזה מקצועו. אם אתם בוחרים שיר שאתם אוהבים, ומסוגלים לשבת לבד או עם כמה מקרובי המשפחה ולחבר מילים שיתאימו למוסיקה, הרי שכל שייוותר הוא להחליט מי שר אותו – כולכם או רק בן משפחה אחד או לחילופין כל משפט או בית יושרו על ידי מישהו אחר והפזמון יושר בפי כולם.

כתיבה מקצועית של מילים ולחן מקוריים

שירים לבת מצווה לא חייבים להיות עם לחן מוכר, אם יש לכם מוסיקאי במשפחה אתם יכולים להשתמש בכישרונו או לשכור כותב ומלחין שיכתוב על פי הנחיותיכם והפרטים שנתתם לו על הילדה שיר אחד או כמה שירים לבת מצווה המצופה.

כתיבה של שירים לבת מצווה על ידי כלת המסיבה

אם ילדת בת המצווה אוהבת לכתוב ורוצה לעשות זאת, זו גם מתנה מקסימה, לאפשר לה לכתוב את המילים על פי לחן מוכר והיא תקליט את עצמה באולפן ותשיר עם ההקלטה ברקע באירוע עצמו או שהיא יכולה לכתוב את המילים ומלחין מקצועי יתאים לו לחן מקורי, שהיא תוכל לשיר או שישיר אותו זמר מקצועי בערב האירוע.

עוד אפשרות והיא לדעתי הפתעה מדהימה:

אם הילדה כותבת שירים, קחו את אחד השירים שהיא גאה בהם ותנו אותו למלחין מקצועי בלי ידיעתה. הזמינו זמן מקצועי להקליט את השיר ו/או לשיר בארוע. כלת בת המצווה תהיה מאושרת עד לב השמים במיוחד עם יתווסף לכך דיסק שיחולק בין האורחים כמזכרת. בקיצור שירים לבת מצווה הם רעיון מצוין ואפשר להתאים את אופן היצירה לטעמכם האישי ולילדת בת המצווה.


אודות מחבר המאמר

למעוניינים במידע נוסף, אנא פנו לאתר קליפים לבת מצווה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.