אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתי מזמינים מרצים לאירועים?

כשמדברים בנושא מרצים ברמה גדולה אנו מדמיינים מרצים בעלי כריזמה, בו בקיאים לנאום ולדבר תוף הפגנת יצירתיות. מרצים מקצועיים אותם נואמים בטון רציף ואחיד עלולים לשעמם את הקהל עד כדי כך שתשומת ליבם כבר לא תהיה מופנית לאותם מרצים. מרצים מתאימים בעלי ידע באיזה אופן לרתק את אותן הקהל ויוצרים קשר עין תמידי איתם על מנת לא לאבד את תשומת ליבם. מפעם לפעם לא קל לגרום קשר עין יחד הקהל, ולהתבטל זה בהחלט קורה בזמן ש אנחנו מדברים על בקהל בעל מימדים שהוקם על ידי מאות רבות ואלפי לקוחות, שיתבסס כדי להמשיך ולרתק אחר הקהל המלמדים חייבים להיעזר בקסם האישי שבו ניחנו

 מרצים מוזמנים שאין בו מעט מסיבות כגון אירועי חברה, השקת אביזר וכדומה. המרצים ש מוזמנים על פי רוב לטקסים מזן אלו הינם מרצים להתפתחות פרסונלית, מרצים ליצירתיות וכיוצא בזה. לא מן הנמנע שהמנכ"ל לשם  הסמנכ"ל הם המלמדים או אולי הנואמים באותו אירוע. כמובן שהם לא מרצים מיומנים ומשום כך בזמנים הם אינו ירצו היטב, אך מצויים יחיד סגולה. אם  מבררים מרצים מומחים לטקסים איזה קרוב לוודאי שהם יהפכו את אותם האירוע למהנה ולמעניין הרבה יותר בעזרת יכולת ההתנסחות והקסם האישי שקיימים לעובדים.

 מרצים מוזמנים לא מיועדים תמיד לטקסים ש צוינו לעיל, אלא אפילו כמרצים אורחים וש מספקים תשובה מהתחום שיש ברשותם שידע לעזור לעובדים שהיא את הדירה חברה אליה הם ככל הנראה הגיעו להרצות. הרצאות כמו אלה הם תורמות לעובדים הינן לגבי הכיר והן בנוגע שבירת השגרה והרענון להן מהווים זוכים מפעם לפעם די רחוקות.

 עוד בטרם שאתם מזמינים מרצים משפיע לבדוק באופן מקצועי את כל כמות הניסיון שהא דוחף איתו, באלה עניינים זה מרצה והאם זה מתאימים לאותה חברה. לדוגמא, מרצה בתחום של עיצוב מקורי אתרים באינטרנט יהיה יכול להיווצר מועיל לחברת הקמת אתרים מאחר והינו מספק בידם מידע מדוייק וידע שעובדי החברה עשויים להיתקל בו במהלך האתר. מאידך והיה אם יוזמן מרצה בענף הנדל"ן יוכל להשתהות שהנושא יעניין שופע מהעובדים בפן האישי, אך בנוגע העשייה ההרצאה הזו אינו תורמת כלל וכלל לעובדים מבחינת עבודתם באותה חברה.


אודות מחבר המאמר

שאול לוי, אוהב ספורט אתגרי וכתיבה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.