אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

על טיולים וסוסים :

על טיולים וסוסים :

 

תחום הזוגיות נמצא בשינוי מתמיד מבחינת הבילויים וכך זה תמיד היה, אטרקציה מיוחדת שהתפתחה לאחרונה בתחום היא טיולי סוסים, כאשר הדבר משלב רומנטיקה, טבע וכמובן נופים מדהימים –זה כמובן תלוי באיזור שבו בני הזוג בוחרים לצאת לטיול הסוסים - אולם כך או כך טיולי סוסים הינה דרך מדהימה להתקרב אל האדמה ולחוש חיבור אמיתי עם החי והצומח.

הרכיבה על הסוס הינה הדבר המרגיע ביותר וזאת משום שרגליו מעניקות מעין מקצב טבעי שמרגיע את הנפש – רכיבת סוסים זו פעולה הידועה כמרגיעה ילדים היפר אקטיביים ורבים מהם בוחרים לרכב על סוסים כתחביב – ומעניקה תחושה של חיבור אל הטבע, מה שבעצם גורם לטיולי סוסים להיות פעילות כל כך רומנטית ואטרקטיבית לזוגות, בעיקר לאור העובדה שאפשר לשלב את הרכיבה עם ארוחה לאור שקיעה,

אמנם הדבר כרוך בתכנון ואינו בר ביצוע יום יומי – אלא אם כן הזוג הינו בעל חוות הסוסים או הסוס – אך זוהי חוויה מומלצת לכל.

 

סוסים בלי רומנטיקה.

 

טיולי סוסים זוהי חוויה מהנה לא רק לזוגות ולאירועים רומנטיים, וידע שסוסים כמובן משמשים למגוון ייעודים ביניהם הידועים יותר מונים מירוצי סוסים וסוסי מרכבות והפחות ידועים מונים רכיבת נכים וכד'.

בשטחים פתוחים ויערות למיניהם,טיולי סוסים נפוצים גם בקבוצות טיולים ברחבי הארץ בעיקר בצפון,

ישנם אף טיולי סוסים במדבר אשר במהלכת תתיירו בדיונות החול האינסופיות, ובנוסף טיולי סוסים קיימים כיום בכל חוות סוסים שמכבדת את עצמה, ובין היתר אם ברצונכם לערוך טיול מתוכנן לאורך היום או לטובת חווית הלימוד לרכב למשך מספר שעות קצר.

כאשר רכיבה על הסוס לוקחת מעט זמן להתרגלות אך לאחר ההתנסות הראשונית הרוכב הוא אחד עם הסוס ודהירה הופכת לחוויה יחידה במינה.

האטרקציה הפכה לרלוונטית גם לזמנים מסוגים שונים כאשר מישהו רוצה להפתיע את חברו לקראת אירוע מסוג זה או אחר.

 


אודות מחבר המאמר

אופיר בן צור  -  טיולי סוסים זוהי חוויה מהנה לא רק לזוגות ולאירועים רומנטיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.