אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תפוח אדמה במיקרו – מתכונים מומלצים ומהירים להכנה

תפוח אדמה במיקרו הינו אחד מהמאכלים הקלים ביותר להכנה. הכנת תפוח אדמה במיקרו לוקחת מספר דקות בודדות. את תפוח אדמה במיקרו ניתן להכין עם תוספת של ירקות נוספים. ישנם שיטות רבות להכנת תפוח אדמה. ניתן להכין תפוח אדמה מוקרם בתנור שהינו תפוח אדמה ששמים עליו גבינה ובעזרת החום שהתנור מפיק מותכת ונותנת טעמים נוספים לתפוח האדמה. ישנם ספרים רבים של תפוח אדמה מתכונים המתארים את הדרכים והסגנונות של הכנת תפוח האדמה.

תפוח אדמה מתכונים

ניתן למצוא ספרי בישול רבים אשר מתארים את מלאכת הכנת תפוח האדמה, ספרי בישול לילדים שמתארים מתכונים פשוטים להכנה ומתאימים לטעמם של הילדים. ניתן לראות שתפוח האדמה אינו רק ירק שאוכלים אותו כעיקר הארוחה אלא מכינים ממנו תוספות רבות ומגוונות כדוגמת פירה, תפוח אדמה בתנור עם בטטה, תפוח אדמה עם ירקות אנטיפסטי וכו'. עם התפתחות המדיה ניתן לראות יותר ויותר אתרי אינטרנט אשר ניתן למצוא בהם מתכונים רבים ומגוונים להכנת הארוחה.

טיפים בהכנת תפוח אדמה במיקרו

ישנן דרכים רבות וצורות מגוונות להכנת תפוח אדמה במיקרו. על מנת שתפוח האדמה יהיה מוכן בצורה מהירה ההמלצה היא לקלף את תפוח האדמה, ככל שהחיתוך שלו יהיה לגודל קטן יותר כך משך ההכנה יהיה קצר יותר. ישנם כלי בישול רבים אשר מאפשרים הכנה קלה ופשוטה של מאכלים במיקרו ולכן מומלץ בעת הכנת תפוח האדמה במיקרו להשתמש בכלי ייעודי לכך. כלי זה לא רק מאפשר הכנה מהירה יותר אלא גם ישמור על ניקיונו של המיקרוגל.

מתכון מומלץ להכנת תפוח אדמה במיקרו

ישנם מתוכנים רבים להכנת תפוח אדמה במיקרו, אחד המתכונים הפשוטים והטעימים של הכנת תפו"א במיקרו הינו לקחת תפוח אדמה אחד גדול או שניים שלושה תפוחי אדמה קטנים, לקלף ולשטוף אותם, לחתוך את תפוחי האדמה לריבועים בינוניים או קטנים, להוסיף ירק כדוגמת אפונה, תירס או כל ירק אחר ניתן להשתמש בירקות הקפואים, להכניס את כל הירקות לסיר, לתבל עם מלח ופלפל לפי הטעם במידה ורוצים להוסיף תבלין נוסף ניתן כל אחד וטעמו שלו לסגור את הסיר להכניס למיקרוגל לכ- 10 דקות ובתיאבון.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי אקסטרה קידום אתרים מקצועי בגוגל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.