אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

משלוח פרחים בחדרה- כל השיטות

למי לא יוצא לשלוח פרחים לפחות פעם בשנה? זרי פרחים הם דרכנו להביע רגשות שונים ולומר מילים רבות, החל מתודה ועד סליחה, ממזל טוב ועד שבת שלום וגם אחרות, מורכבות יותר, עצובות יותר ושמחות יותר.

מה בין פרחים, חדרה ואני אוהב אותך?

הבחירה היא תמיד מסובכת, זאת משום שטווח המחירים הוא רחב, ולעיתים קרובות גם לא תואם את טריות הפרחים ואת גודל הזר. בחירת הדרך היא תמיד התלבטות קשה:

חנות פרחים- חנות פרחים נמצאת בדרך כלל קרוב לביתך, הדבר מאפשר שליטה מרבית על בחירת הזר, הצבעים והגודל. פתרון זה מתאים למי ששליטה חשובה לו במיוחד. החסרונות בכך הם טריות ומחיר.

משלוחי פרחים ישירות מהחקלאי- בניגוד לחנויות הפרחים, משלוחים המתבצעים ישירות מן החקלאי לכתובת עולים בדרך כלל פחות. מה גם שהפרחים אינם מטיילים הרבה בדרכים ובטח שלא עוצרים עצירות ביניים.

חנויות פרחים עם קשר ישיר לחקלאי – חנויות אלו נדירות למדי וממוקמות לרוב באזורים חקלאיים כמו עמק חפר המשווקת פרחים לחדרה והסביבה. כך מתאפשר לרכוש זר שהפרחים שבו נקטפו אך היום מחממת החקלאי.

איך מוצאים חנות כזו? מקישים בגוגל: פרחים חדרה, משלוח פרחים בזכרון יעקב. או כל יעד אחר. פשוט וקל.

החיסרון בהקשת פרחים חדרה, או משלוח פרחים בזכרון יעקב, הוא היעדר שליטה. לרוב אינך יכול לדעת איך באמת יראה הזר ששלחת, אלא אם כן האתר מכיל גלריה ענקית עם תמונות של כל זר כולל פירוט של הרכב הפרחים.

משלוחי פרחים מחנות מוכרת ואהובה - כאן יש אופציה קלה ונוחה, המאפשרת שליטה ובקרה על הזמנת הזר. כל אחד מהזרים כאמור מצולם והמחירים ידועים מראש. בנוסף אפשר להוסיף מתנות קטנות ולצרף אותם אל הזר ואל המשלוח, שוקולדים, סוכריות, קרם גוף מפנק ועוד.

זוהי אופציה נוחה למדי עבור מי שלא רוצה לצאת מהבית ובכל זאת לדעת בדיוק איזה משלוח הוא העניק במתנה. וכן למי שלא סומך על כל חנות פרחים בחדרה, כי לא שמע על עליה בעבר ומכיוון שאין לה אתר הוא אינו יכול לקבל מידע לגבי משלוח פרחים לזכרון יעקב, קיסריה או כל עיר אחרת באזור.


אודות מחבר המאמר

http://sadeflowers.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.