אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הלוואות אקספרס לכל מטרה

 

ההתלבטות האם לקחת הלוואות בנקאיות או הלוואות מסוג אחר יכולה להיחסך מכם אם רק תוכלו לחשוב קצת אחרת, לשקול אפשרויות אחרות, לגיטימיות לא פחות.

 

רוב הישראלים רואים בבנק שלהם את המוקד העיקרי והגוף היחיד כמעט ממנו ניתן או כדאי לקחת הלוואה, זאת בשל הנוחות היחסית והתחושה כי הבנק, בשל גודלו ועוצמתו וכן היותו כפוף למדיניות ציבורית מאפשרים ביטחון.

 

בשנים האחרונות מגמה זו נמצאת בתהליכי שינוי והתפתחות משמעותיים. הלוואות בנקאיות אינן ההלוואות היחידות המוצעות בשוק ולמעשה משרד האוצר אישר (באמצעות היתר עסקה) לחברות פרטיות להעניק הלוואות מסוגים שונים, בתנאים נוחים וגמישים שעולים לא פעם על תנאי הבנק שלכם.

 

הלוואות אקספרס

ההבדל בין הלוואות רגילות לכאורה להלוואות אקספרס הניתנות על ידי חברות חוץ בנקאיות טמון בכמה פרמטרים. הראשון, מהירות העברת הכסף ויכולת השימוש בו. אין צורך להמתין תקופה ארוכה לאישור ההלוואה ולהעברת הכספים, בהלוואות אקספרס הכסף מועבר מיידית לעיתים תוך שעות בודדות בלבד.

 

הפרמטר השני, תנאי ההלוואה. בהלוואות מסוג זה ניתן להגיע לפריסת תשלומים נוחה וארוכה במיוחד בעלויות ריבית נמוכות יחסית כמו כן תנאי הערבים אינו קיים. רוב חברות החוץ המאושרות על ידי משרד האוצר, המעניקות הלוואות אקספרס אינן דורשות כלל חתימת עדים או ערבים בתהליך.

 

הפרמטר השלישי נוגע לאפיון ההלוואה, הלוואות אקספרס נועדו לכל מטרה. אתם מעוניינים לשדרג את הרכב? לקנות חדר ילדים חדש? לצאת לחופשה בחו'ל או לבנות אתר אינטרנט חדש לעסק שלכם? כל מטרה היא טובה וראויה, כל מה שצריך לעשות הוא להגיש בקשה להלוואה מבלי לתרץ ומבלי להגדיר הגדרות יעד ברורות.

 

אז איפה הקאץ'?

זהו שאין שום קאץ'. בדיוק כמו שהבנק זוכה לעמלות רווח מהלוואות בנקאיות כך גם גופים וחברות חיצוניות המאושרות להעניק שירות מסוג זה. כמו כן שיעורי הריבית מוגבלים וכפופים לתקנות משרד האוצר.

חברות ההלוואות חוץ בנקאיות אינן כפופות לתנאי הבנק ולכן לרוב מעניקות תנאים גמישים ונוחים יותר המשרתים היטב את מי שמוגבל ביכולת שלו לקבל הלוואה או מי שמעוניין ליטול אחת מבלי להיות כפוף לתנאי הבנק.


אודות מחבר המאמר

http://www.tevabank.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.