אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מלונות באילת – הבחירה הנכונה

 

ישנם במדינה שלנו הרבה מאוד יעדי תיירות מהנים, לכל סוגי החופשות. אפשר לקפוץ לתל אביב לחופשה של בילוי לילה סוערים, או לרמת הגולן בשביל ליהנות מקצת ירוק ואווירה כפרית. אבל אילת, מתבלטת מעל הכל, ומספקת את כל אלה ביעד אחד בלבד. פאבים אופנתיים, מדברי פראי ומהפנט מסביב, מלונות בכל הרמות ואין סוף אטרקציות למתאימות לכל הגילאים. לכן אין זה מפתיע שאילת היא יעד התיירות מספר אחד בישראל, ורבים בוחרים – מלונות באילת, כמקום הבא לנפוש בו.

מזג אוויר

 מזג האוויר באילת מאפשר חופשה מדהימה לנופשים של מלונות באילת, במשך כמעט כל חודשי השנה. 10 חודשים בשנה אפשר לנפוש בעיר תחת שמש חמימה ושמים כחולים ונקיים. רוח מדברית חמימה שתלטף אתכם בלילות המדבריים הקרירים, וים קריר שיצנן אתכם בימים החמים. מלונות באילת נמצאים לפעמים בתפוסה מלאה אפילו בחודשי החורף.

חופשה לכל אחד

אילת מתגאה בצי מקומות האירוח הגדול במדינה. עם למעלה מ 70 בתי מלון, מאות נוספים של בתי הארחה, אכסניות ומלונות בוטיק, הופכת אילת ליעד התיירות לא רק הפופולרי ביותר, אלא גם הגדול ביותר. 12,000 חדרים יאפשרו לכל אחד להגיע לאילת ולנפוש בה, בכל רמות המחירים ובכל הסגנונות. ממלונות יוקרה עם עיצובים ברמה בינלאומית ועד אכסניות פשוטות ונעימות לצעירים ולחסכנים.

חופשה מכל סוג

מלונות באילת מציעים לכם א כל סוגי החופשה הקיימים. החל מאכסניות שמציעות לינה בלבד, בתי הארחה שיספקו לכם חצי פנסיון ועד מלונות הכל כלול בהם תיהנו מחדרים מפוארים, 3 ארוחות ביום, בר חטיפים ומשקאות 24 שעות ועוד מלא הפתעות ופינוקים. אתם תבחרו את חבילת הנופש במתאימה לכם, ובית המלון יספק לכם את כל מה שאתם רוצים.

אטרקציות בים

לחובבי הים אילת היא היעד האולטימטיבי לחופשה בנושאים ימיים. מלונות באילת נמצאים מספר דקות נסיעה ספורות או אפילו הליכה משמורת האלמוגים של הים האדום, שתספק לכם חוויות צלילה ושנירקול בלתי נשכחות. בין אם אתם  מביאים ציוד מהבית או מעוניינים בצלילות היכרות עם מדריכים משפע מועדוני הצלילה הסמוכים, העולם התת ימי רק מחכה לכם שתחקרו אותו.

למי שרוצה להכיר קצת את המרינה מבלי להירטב, ליד שמורת האלמוגים תוכלו בפארק מיוחד במינו להביט בשלל דגים ואלמוגים, להכיר וללמוד על החיים והביולוגיה של המרינה, ולצפות בבריכת הכרישים בהאכלה שלהם ע"י צוללן אמיתי.

ספורט ימי אתגרי מחכה לחובבי האדרנלין שבינכם, עם מצנחי רחיפה, בננות, אבובים, סירות מרוץ, סקי מים, קייאקים ועוד מלא דברים מגניבים שתוכלו להכיר ולנסות ולהשפריץ על כל מי שבא לעברכם.

אטרקציות ביבשה

מלונות באילת מוקפים באטרקציות שיתאימו לכל הגילאים ולכל מה שתרצו. מעיר המלכים – פארק שעשועים מיוחד במינו בנושא התנ"ך, נייטמר אילת – פארק אימה שישאיר את הילדים ערים כל הלילה, פיינטבול – למלחמות צבע מטריפות, הקניון הגדול – למסעי שופינג ללא הפסקה וטיילת החוף – שתוכלו לחזור עם מספיק מזכרות בשביל לזכור את החופשה המדהימה שלכם באילת.

 

 


אודות מחבר המאמר

סטודיו קורן דור תוכן שיווקי, כתיבת מאמרים, בלוגים, ניוזלטרים 0523432684

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.