אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מדוע להיעזר בחברות שילוח?

 

חברות שילוח בינלאומי מעניקות סל שירותים ענקי המורכב מכל שלבי השילוח הדרושים לבעל עסק או לאדם פרטי על מנת להעביר מטען מארץ אחת לאחרת. סוגי השילוח השונים ותנאי המשלוח הם הפרמטר המרכזי המביא לפערי המחיר בין חברת שילוח אחת לאחרת.

 

שירותי חברות שילוח בינלאומי

החברה בראש ובראשונה מבצעת תיאום מלא בין הגורמים הראשיים, השולח ומקבל המשלוח. זאת על מנת להכיר את הצדדים ולוודא את פרטי המשלוח ופרטי הקשר של שניהם.

 

במקביל מתבצע תיאום מקיף של אנשי החברה עם הסוכנים השונים בנמל הים או בנמל התעופה. תיאום זה דרוש על מנת להכניס את המטען ללוח המשלוחים ביעד המבוקש, לברר זמינות ולקבוע מערך הובלה והטענה של הסחורה למשלוח.

 

מלבד הצד הטכני יש לטפל גם בצד הבירוקראטי שלעיתים קרובות נחשב למורכב יותר. אנשי חברות שילוח מכינים את הניירת הדרושה הכוללת את כל האישורים והרישיונות על פי חוקי הסחר הבינלאומי והאמנות במדינות השונות.

 

בשלב מאוחר יותר מטפלים נציגי החברה גם בתחום המיסוי של המטען בהגיעו אל נמל היעד. אנשי עמילות מכס מטעם החברה מכינים את הקרקע לקבלת המשלוח ומסווגים את הסחורה באופן האופטימאלי ביותר כלפי היבואן.

 

בתום התהליך כולו מציעות חלק מהחברות אחסון זמני עד מעבר הסחורות ליבואן במחסני החברה, או אחסון קבוע לאורך זמן. בנוסף מציעות חברות שילוח אחרות לספק שירותי משלוח מדלת אל דלת, שירות המעביר את המטען מבית הלקוח בארץ אחת עד בית הלקוח או העסק בארץ היעד.

 

עמילות מכס בשרות חברות השילוח

חשיבותם של אנשי עמילות המכס, בעיקר במטעני ענק של יבואנים גדולים היא אדירה. בזכות אנשי עמילות המכס המחויבים הן לחוקי המכס והמדינה והן לטובת היבואן ניתן לא פעם לזכות בסיווג סחורות איכותי המקנה הנחות משמעותיות במיסוי.

 

לכל חברת שילוח עמילי מכס הפועלים ברישיון בנמלים השונים בארץ ובעולם ודואגים ללקוחות החברה לאורך כל שרשרת אספקת המטען מרגע נחיתתו בארץ היעד. השירות ניתן כשירות בלעדי או כחלק מתהליך שילוח בינלאומי כולל המסופק על ידי חברות השילוח בארץ ובעולם.


אודות מחבר המאמר

http://www.tevabank.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.