אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לחסוך ברכישת בגדי הריון

איך לחסוך ברכישת בגדי הריון

 

בגדי הריון לא חייבים להיות הוצאה גדולה, נשים רבות משוכנעות כי בהריון הן תהינה חייבות להוציא הון קטן על בגדי הריון ולחדש את כול המלתחה שלהן וזהו אינו המצב לאשורו.  ניתן להיות אופנתית בקנית בגדי הריון ולא להוציא סכומים גדולים מידי ראשית אתן לא חייבות להחליף את כול הבגדים בבגדי הריון, לכול אחת מאתנו יש גם בגדים רחבים ולא לוחצים או בגדים מבדים מתמתחים ולכן ניתן להשתמש בחלק מהבגדים ששמשו אתכן קודם שעדיין עולים ועדיין יפים. זה נעים ללבוש חלק מהבגדים עוד מלפני ההיריון ולראות שחלקם עדיין מתאימים, וגם אם אין לכן כאלה אל תצטערו ושימרו אותן אחרי הלידה בשעה טובה תוכלו לחזור אליהם.

 

מראה יומיומי של בגדי הריון

 

אבל ברור שכמה בגדים מהתקופה של לפני ההיריון אינם מספיקים להלביש אתכן בצורה מחמיאה במשך כול חודשי ההיריון. יש בכול זאת כמה בגדי הריון שחשוב לקנות ראשית הפריט הכי שמיש שלא תצטערנה שרכשתן בתור בגדי הריון הם זוג מכנסי ג'ינס מבד גמיש. כאשר אתן קונות ג'ינס מבד גמיש ומתמתח הוא מלווה אתכן לאורך כול ההיריון והוא יוצר לכן תמיד מראה מדליק וצעיר וטרנדי בכול שלב בהיריון. ג'ינס בגזרה גמישה במידה נוחה הוא חלק חשוב מתוך בגדי הריון שחשוב שיהיה לכן. בנוסף לכך אם יהיו לכן מספר טוניקות נוחות כחלק מתוך בגדי היריון טרנדים, תוכלנה בקלות תמיד להראות נפלא ולחוש טוב. ג'ינס ומעליו טוניקה הוא מראה מדליק צעיר וגם נוח בהריון.

 

בגדי הריון ייעודיים

 

 כדאי גם לרכוש כמה בגדי הריון ייעודיים למטרות ספציפיות כמו 2 חליפות בגדי הריון ליציאה, שמלות ערב להריון שהן מחמיאות לגזרה החדשה.  שמלת הריון יפה או שתיים ליום יום וחליפה אלגנטית שמתאימה לבטן הגדלה שתוכל לשמש לכן בתור בגדי הריון בעבודה כך שאתן ממש לא חייבות להוציא הון על בגדי הריון. קנייה מתוכננת של בגדי הריון תחסוך לכן כסף רב. מספיקה קניה מרוכזת של כמה בגדי הריון ייעודיים כדי שתמיד תיראנה טוב במהלך ההיריון. ניתן ליהנות ממבחר בגדי היריון יפים להיות טרנדית ונאה גם בתקציב לא גדול.

 


אודות מחבר המאמר

אביגיל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.