אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תמונות על קנבס שוות אלף מילים

 

אומנות מעניינת לא מעט אנשים ברחבי העולם. זה יכול להתבטא בפיסול חומרים, אומנות פלסטית, תמונות של אמנים וציירים גדולים לפנה"ס או לאחריה וכן גם תמונות פשוטות שאנו נוהגים לרכוש בחנויות ומקומות שבהם מוכרים פוטוגראפיים שונים. חלק מהתמונות ששולטות היום בבתים ובמשרדים רבים הן תמונות על קנבס.

מדובר בלהיט של ממש ובתמונות עמידות וחזקות במיוחד בגלל הבד מחולל הפלאים. עליו ניתן לצייר ולהדפיס כמעט כול ציור או תמונה שראיתם וכול כך חשקתם. תמונות על קנבס הפכו בשנים האחרונות לשכיחות ואפילו ילדים קטנים דורשים מהוריהם לרכוש עבורם את הבד המפורסם כדי ליצור את היצירה הקטנה שלהם בצבעי שמן ועוד. המציאות עולה על כול דמיון שמדובר בתמונת קנבס ניתן להדפיס עליה שלל איורים וציורים ועוד רעיונות רבים.

תמונה היא מתנה שווה

יש לחברים או לאחים ושאר יקירים יום הולדת או אירוע מיוחד?! תמיד אתם שוברים את הראש מה לרכוש ?! תמונה מקנבס יכולה להיות מתנה שווה במיוחד שכול אחד ואחת ישמחו לקבל בברכה על קיר ביתם, חדרם או משרדם.  מתנה כתמונה מהווה אצל מקבלה הערכה מצד המקבל. משום שהושקעה מחשבה, זמן ובחירה ולא שליפה של איזה בושם מהפארם הקרוב לשכונה.

אם כבר מדברים על זמן, אף אחד לא צריך לדעת שלא טרחתם להזמין את התמונה מהרשת במקום לקטת רגליים לחנויות שלא תמיד ניתן למצוא את התמונה המיוחדת שכול כך רציתם לקנות לאהובכם או ליקירכם. ברשת יש שפע של תמונות שניתן להדפיס על בד הקנבס המפורסם והאיתן. פשוט קוונו את העכבר , התרווחו על כיסא המחשב או בשכיבה על מקשי האייפון  ופשוט דפדפו   בין שלל התמונות המרהיבות שנמצאות באתר. בסוף ההתרשמות הקליקו ובחרו  בתמונה המועדפת.

קנבס חומר גלם מפואר

כאשר מדפיסים תמונות על קנבס מקבלים ממש יצירות פאר אמיתיות. האיכות כל כך מדויקת שמאירה פיות פוערים כול פעם שפוסחים לעברה של התמונה. מדובר בחומר גלם איתן וחזק, איכותי ושאינו נוטה להתבלות ולהישאר שנים כמו חדש. אפשרות הדפסת תמונות על קנבס מאפשרת להגשים חלומות גדולים בכסף קטן. אם לדוגמא חלמתם שוואן גוך יציץ לכם בסלון, אין בעיה ישנם צילומים לא מקוריים כמובן שניתן להדפיס על בד הקנבס ולהקימו מחדש לתחייה את אותו ואן גוך שהזכרנו מקודם. כך גם לגבי כול אמן או צייר שאהוב עליכם במיוחד.

אתר ברשת  יצית לכם את הדמיון עם אלפי תמונות על קנבס ותמונות וצילומים מחומרים אחרים ושונים. גלריות של צילומים של אמנים מפורסמים, גלריות של ציורים ועוד אומנות שמתאימה אך ורק לקיר.  תמונה על בד קנבס יכולה להיות עצומה וגדולה – מותר לכם להתפרע בכול גודל שתבקשו . לכול בר דעה אמנותית ככל שהתמונה גדולה יותר היא מרשימה יותר ובייחוד שמדובר בקנבס.


אודות מחבר המאמר

Servula היא פלטפורמה ייחודית למקדמי אתרים, דרכה ניתן לקנות שירותים איכותיים שמתבצעים ידנית על ידי פרילנסרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד).

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.