אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בר מצווה בהוליווד – מסיבות בר מצווה בסרטים האמריקאים

לעשות מסיבה שיש לה רעיון מרכזי סביב סרט הוליוודי או סביב ז'אנר של סרטים הוליוודיים, זה תמיד תהיה מסיבת בר מצווה יותר מיוחדת ומוצלחת מסתם עוד מסיבת בר מצווה כמו של כולם. דברים קטנים עושים את ההבדל והופכים עוד מסיבה למסיבה מיוחדת במיוחד.

 בר מצווה בהוליווד – יתרונות

 מסיבת בר מצווה לפי נושא של סרטים אמריקאים היא בעלת כמה יתרונות, ראשית מסיבה כזאת לא דורשת הכנות מיוחדות ספציפיות או תכנונים מורכבים ועם כמה ארגונים בסיסיים, היא חייבת להיות הצלחה מסחררת. עוד יתרון הוא שניתן במסיבת בר מצווה לפי סרטים אמריקאים לערב את החתן של בר מצווה להכין יחד אתכם, ההורים, את המסיבה, וכאשר בני הנוער צריכים להפוך סרט שהם אוהבים למסיבה לפי סרט אהוב, סביר שהם יסחפו ויתלהבו מהרעיון ויהפכו מאוד מעורבים בהכנה של המסיבה. גם זה יעזור למסיבה להיות הצלחה מסחררת. כך היא תבוצע באמת לפי מה שבנכם החוגג בר מצווה מקווה לעצמו, וחולם שיהיה לו במסיבת בר מצווה.

 

בר מצווה בהוליווד-חוויה חד פעמית

 מסיבת בר מצווה מתרחשת רק פעם בחיים ולכן היא כל כך חשובה ומרכזית. חשוב שחווית בר מצווה תהיה חוויה חיובית ולא תהיה מאכזבת. הסוד ביצירת מסיבת בר מצווה לפי סרטים אמריקאים הוא בשני דברים ראשית בהזמנות שיכולות להראות עם תמונות מאפיינות מהסרט או אפילו כמו כרטיסי קולנוע אמתיים עם השם של הסרט שלפיו אתם עושים את המסיבה. קשטו את המסיבה לפי סמלים ודמויות מהסרט: עשו שלטים, תלו תמונות, אתם יכולים לכתוב על הדלת ברוכים הבאים לפרמיירה של הסרט הספציפי לכבוד בר או בת מצווה של בננו ובתנו.. ניתן לערוך עמדה של מזון כמו בבית קולנוע עם מכונת פופקורן, מקרר גלידות וארטיקים, שערות סוכר, וזאת כמובן בנוסף לחטיפים ועוד נשנושים שאתם בוחרים למסיבה. ניתן לקיים ריקודים בסגנון המוסיקה בסרט אם יש מוסיקה בסרט, ולסיים את המסיבה בהקרנת הסרט במסך טלוויזיה גדול או במזג אוויר מתאים, בחוץ עם מכונת הקרנה.


אודות מחבר המאמר

בר מצווה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.