אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה לצאת לשייט כשאפשר לנפוש במלון?

  למה לצאת לשייט כשאפשר לנפוש במלון?

 

הפלגה בספינות מציעה פעילויות שונות ואטרקציות רבות לנוסעיה מסביב לשעון. וכל זאת, יחד עם הכיף שבביקור בנמלים שונים ברחבי העולם, הטיולים המאורגנים שיוצאים מהספינה לערים, הופך את חווית הפלגות נופש לחוויה בלתי נשכחת.דבר אשר לא בא לידי ביטוי בבתי מלון כמו כן הנופים המשתנים הנשקפים מהספינה בשעות השייט.

משך השהות בהפלגות נופש:

 

ניתן לשהות בהפלגה כמה זמן שרק תרצו! לוחות זמנים של הפלגות נופש יכולים להימשך בין שלושה ימים לשלושה חודשים –נתון זה משתנה בהתאם לרצונו של הלקוח.

על התאים השונים בספינות:

 

מומלץ לקרוא בעיון את המידע על כל קרוז, נתון זה גודל התא משתנה בהתאם לתאריכי ההפלגה ולסוג הכרטיס.

גודלו הקומפקטי של התא עלול להרתיע בהשוואה לחדר ממוצע במלון, ולכן מומלץ לנוסעים לארוז בחוכמה את חפציהם, ברוב הפלגות הנופש ישנם תאים המתאימים לשלושה או ארבעה אנשים אך ספינות הפלגה מספקות תאים המתאימים גם לחמישה אנשים, ישנם תאים גדולים בהפלגה אך מומלץ להזמינם זמן רב מראש.

בנוסף ישנם בהפלגה תאים עם מרפסת הנראים גדולים משום החלון הגדול המשקיף אל המרחב הפתוח ולכן הינם יקרים יותר אך ניתן ליהנות בתאים אלה מנופים מעניינים ומשתנים עוצרי נשימה. ובנוסף המרפסת זוהי דרך נפלאה להימנע מההמון שנמצא על הסיפון.

 משפחות עם ילדים והפלגות נופש :

 

רוב ההפלגות כוללות מזון, מתקנים ושירותים, שמותאמים למשפחות עם ילדים בכל הגילאים – פעוטות, ילדים ובני נוער. זה כולל אטרקציות שונות לילדים, שירותים לילדים, תפריטי ילדים בארוחות, ואפילו סיורים מיוחדים לילדים על החוף.

דבר נוסף וחשוב הוא חישוב המזומנים שעליכם להביא אתכם להפלגה בספינה, כאשר לוקחים בחשבון את הרגלי הצריכה הרגילה שלכם.ההוצאות הצפויות בהפלגה הן על חטיפים ומשקאות, טיפים לסבלים ונותני שירות, דמי חניה והוצאות על מוניות בערי נמל.

 

 

 


אודות מחבר המאמר

רוב ההפלגות כוללות מזון, מתקנים ושירותים, שמותאמים למשפחות עם ילדים בכל הגילאים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.