אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הרזיה מהירה: מתחתנת בקרוב, רוצה להוריד 10 קילו?

האם יש לך אירוע בקרוב? רוצה להראות פצצה ולקבל מחמאות? זה ממש כיף כשניגשים אליך ואומרים שאת נראית מיליון דולר, נכון? וגם כיף לקבל מבטים מקנאים מחברות וקרובי משפחה. אבל מה לעשות אם בשביל זה צריך דחוף להוריד 10 קילו לפחות? איך לבחור את הדיאטה שמבטיחה ירידה יציבה במשקל יום אחרי יום? הרי את לא רוצה להתחיל דיאטה ואז, אחרי שבועיים, לגלות שלא הגעת רחוק, נכון?

הבעיות הידועות של דיאטות כאסח רגילות הן ש:

למה זה קורה? מסיבה פשוטה: הגוף לא מקבל את מה שהוא צריך! לא מבחינת מזון ולא מבחינת נוזלים. והוא לא מאחר להודיע לך זאת באופן חד משמעי ובמיידי. לכן ההרגשה הנוראית. ועדיין, כמובן, ישנן נשים שעבור המטרה הנכספת יעמדו בקשיים וסבל וישיגו את היעד. אבל באיזה מחיר? הגוף חלש, הבריאות עלולה להיסדק והכי גרוע - תוך זמן קצר המשקל חוזר בחזרה. תופעת לוואי נוספת - בפעם הבאה, זה יכול להיות עוד יותר קשה לגרום לגוף לאבד משקל בגלל מנגנוני הגנה מובנים.

אז מה עושים? האם ישנו פתרון בריא ומהיר לירידה במשקל? האם קיימת דיאטות כאסח שהיא לא מסוכנת ואכן מבטיחה 10 קילו תוך חודש? התשובה היא כן!

קיימת דיאטה מהירה ובריאה כאחת.

היא נקראת - דיאטת דר ' סימונס או דיאטת hCG

אם שמעת במקרה על הדיאטה הזאת, למשל מהתוכנית של אודטה – מיד נבהיר דבר אחד: כיום ערכות הדיאטה שנמכרות בישראל מבוססות על ספריי צמחי עם אצות ים. בגלל שמשרד הבריאות אסר שימוש בהורמון אנושי בארץ, שזהו מקור המילה hCG, פותחה נוסחה חדשה, צמחית, עם אצות ים בלבד שנותנת את פעולת hCG אך שלא מכילה הורמון אנושי כלל. לכן היא אינה מסוכנת לבריאות ונותנת תוצאות אחידות של ירידה במשקל עד 15 קג תוך 40 יום.

איך היא פועלת? פשוט מאוד:

  1. את משתמשת בתוסף תזונה תוצרת מפעל ישראלי בעל רישיון של משרד הבריאות על בסיס אצות ים המדהימות.
  2. הגוף מתחיל לאכול שומן רע מתוך מאגרים שהיו נעולים לפני כן. הוא לא שורף שרירים, הוא לא מאבד נוזלים, את לא מרגישה חולשה ואת לא חייבת לעשות פעילות ספורטיבית.
  3. יום אחרי יום את רואה על המשקל בממוצע 500 גרם פחות. מדהים, לא?
  4. יחד עם הספריי, שמספק מספיק מזון לגוף על ידי שריפת השומן, את אוכלת כמות קטנה של אוכל מבחוץ, בסך הכל 500 קלוריות. בהרבה מקרים, נשים מספרות שלא מצליחות לצרוך אפילו את הכמות הזאת בגלל שהן מרגישות שובע. המזון הזה נחוץ רק כדי לא לגרום לגוף להיכנס למגננה ולהפסיק לשרוף שומן.
  5. עברו בין 23 עד 40 יום – את מסיימת את התהליך עם 8 עד 15 קג פחות – בעיקר תלוי המשמעת שלך והבנת הנקרא.

הדיאטה פותחה על ידי דר' סימונס, רופא בריטי, באמצע המאה הקודמת באיטליה. היא ידועה כבר מעל 40 שנה לקהל הרחב. ישנם הרבה מאוד סיפורי הצלחה באינטרנט של נשים שירדו מ 5 עד 30 קג תוך זמן קצר מאוד, ללא סבל ופגיעה בבריאות ושמרגישות מצוין ומצליחות לשמור על התוצאות לאורך זמן.

ברור, שתמיד ישנם אנשים, שלא נצמדים להוראות מדויקות של התהליך המופלא הזה ולא מקבלות את התוצאות או סובלות בדרך.

זאת בדיוק הסיבה למה התרסיס עצמו לבד לא נותן התוצאות. חייבים להשתמש במדריך מפורט שנותן תשובות לכל מקרה שאת יכולה לפגוש במהלך הדיאטה, כגון עצירות, כאבי ראש, מחזור ועוד. את אפילו צריכה לדעת באיזה מוצרי קוסמטיקה ניתן להשתמש כדי לקבל ירידה יציבה במשקל וכו.

יחד עם מדריך טוב, את חייבת גם לקבל תמיכה מקצועית, של אדם שמכיר לעומק את הדיאטה והעביר כבר מאות אנשים דרכה בהצלחה. כל זאת יחד מבטיח שלקראת האירוע החשוב תיראי במיטבך ותקבלי את ההנאה שמגיעה לך ממראה מצוין והרגשה עצמית נהדרת – באמת מגיע לך!


אודות מחבר המאמר

בואי לראות סרטוני וידאו בערוץ הוידיאו שלנו: דיאטת hCG ולקרוא שאלות ותשובות דפים של פורום דיאטת hCG.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.