אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הגדלת חזה טבעית – יש חיה כזו?

 

 

אז האם אכן ניתן להגדיל את החזה בצורה טבעית?

לפי רוב המומחים בתחום אין דבר כזה. חזה של אישה יצמח עד גיל מסוים ולאחר מכן תיפסק הצמיחה וגודלו וצורתו עלולים להשתנות רק בעקבות שינויים הורמונאליים רציניים המופיעים לעיתים בזמן ולאחר הריון, הנקה, שינוי משקל משמעותי וכמובן ניתוח הגדלת חזה. כל מיני הגלולות והתכשירים הזמינים בשוק היום מציעים לא יותר מהבטחות סרק.

 

מגדילי החזה הטבעיים שמתפרסמים מפעם לפעם נחלקים לשלוש קבוצות:

חומרים טבעיים המורכבים מתערובת של צמחי מרפא לצריכה דרך הפה

חומרים כימיים לצריכה דרך הפה

תכשירים למריחה חיצונית על החזה

 

כולם מציעים את אותו הדבר – חזה גדול יותר. כמה גדול יותר, מה ההשלכות, כמה זמן ועוד פרטים רלוונטיים רבים אחרים בדרך כלל מושמטים מהקמפיין השיווקי של אותם תכשירים.

 

מחקרים מגלים כי כל אותם חומרים הינם בעלי השפעה פסיכולוגית בלבד ואין להם שום השפעה על מערכות פיזיולוגיות של הגוף. מלבד הורמונים מסוימים, שעליהם ארחיב בהמשך, לא ניתן להשיג חזה גדול יותר בצורה של מגדילי חזה טבעיים.

 

הורמונים

 

הורמוני מין שונים כגון אסטריול ואלדסטרון יכולים לגרום להתפתחות של החזה, אולם הגודל שאליו ניתן להגיע בעזרתם הוא לא בהכרח הרצוי. בנוסף הם מביאים עימם השלכות הורמונאליות ותופעות לוואי לא רצויות אז כך שאם מעמידים את התועלת אל מול הנזק בהחלט מדובר בבחירה לא מומלצת.

 

כיום ישנם מחקרים רבים בנושא זה המנסים להתחקות אחר ההורמונים שמיוצרים על ידי הגוף בתקופת ההיריון והקשר ביניהם ובין שינוי בגודל החזה. מחקרים אלו מנסים להגיע למצב בו יהיה ניתן ליהנות מיתרונות השימוש בהורמונים אלו מבלי לסבול מתופעות הלוואי. ייתכן שעוד ימצאו תשובות לשאלות הללו, אולם כיום עדיין לא ידוע על מגדיל חזה ללא ניתוח הגדלת חזה שבאמת עובד.

 

אז מדוע בכל זאת קיימות חברות שמשווקות מוצרים כאלו ואיך הן ממשיכות למכור את אותם מוצרים אם זה כל כך ברור שהם לא עובדים? התשובה במקרה הזה היא שיווק מאוד אגרסיבי ופיתוי נשים שנמצאות גם כך במצב של תסכול ולעיתים אף ייאוש. בהרבה מקרים יש צורך ללמוד מטעויות לפני שמבינים מה נכון ומה לא נכון.

 

לא רק החזה מקבל הצעות לטיפולים אלטרנטיביים ותרופות קסם. אם תחשבו על כך תיווכחו שגם אתם מושפעים על ידי פרסום שיודע לקנות אתכם ולמשל קונים משחות להחלקת קמטים כתחליף לניתוח מתיחת פנים, משחות להצרת היקפים כתחליף לניתוח שאיבת שומן או דיאטה להרזיה ועוד ועוד רבים אחרים.


אודות מחבר המאמר

דר' אבי וינברג dr-weinberg.com – מומחה לניתוחים פלסטיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.