אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיקולים שונים לבחירת מכונית חדשה?

כשניגשים לבחירת מכונית חדשה ישנם פרמטרים רבים שאנו חייבים לקחת בחשבון אך קודם לכן אנו צריכים לקבוע מהי מטרת המכונית:האם היא לעבודה? האם היא לשימוש יום יומי לאיזה טווח נסיעה היא מיועדת?

 

אחרי שקבענו מהי מטרת הנסיעה כעת צריך לקבוע לכמה אנשים היא מיועדת:האם היא לשימוש אדם פרטי,האם לזוג או לזוג עם כמה ילדים

 

דבר נוסף שחשוב לברר היא בטיחות המכונית.כיום מכוניות הם יותר בטיחותיות מאשר מכונית לפני עשור שניתן למצוא במודעות יד שניה.זה שיקול שחובה לקחת בחשבון ובמיוחד כאשר מדובר על רכב למשפחה.

ישנם אמצעים בטיחותיים כמו מערכות עזר למניעת החלקה מצלמות שונות חיישני בטיחות שלא ניתן למצוא במכוניות ישנות ושווה לבדוק האם התקציב שלנו מאפשר רכישה של רכב בעל אמצעים אלו.

 

פרמטר נוסף הוא גודל תא המטען: האם המטען צריך להיות גדול דיו על מנת להכין עגלת תינוק או ציוד כבד לעבודה?האם בעצם לא צריך תא מטען גדול ואז ניתן לחשוב על רכב היברידי שבדרך כלל מגיע עם מקום מוגבל בתא המטען.

 

צריך לקחת בחשבון את נפח המנוע:אם הנסיעה שלנו היא עירונית בעיקר ניתן להסתפק בנפח מנוע קטן יחסית ולחילופין אם הנסיעה שלנו היא בעיקר בינעירונית כדאי לחשוב על נפח מנוע גדול.

באותו שיקול צריך לבדוק מהו צריכת הדלק של הרכב שכיום זהו מרכיב  שאמור להיות די מרכזי בימים אלו שמחיר הדלק מרקיע שחקים

 

פרמטר אחרון הינו ירידת ערך של הרכב החדש:כדאי לערוך סקר שוק ולראות מה ירידת הערך הצפויה של הרכב.

 

לסיכום לפני שאתם רצים לקנות סוזוקי, פורד או טויוטה כדאי לעצור ולהכין את רשימת הפרמטרים שחשובים לכם.דבר זה יעזור לכם גם למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורכם וגם לחסוך לכם כמה אלפי שקלים.


אודות מחבר המאמר

מגזין אוטו

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.