אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דיקור סיני

אחד מהטיפולים הפופולאריים ביותר בקרב הרפואה האלטרנטיבית בכלל, ובקרב הרפואה הסינית בפרט, הוא דיקור סיני, כשנחשב בידי רבים אף לסמלה המובהק של הרפואה הסינית. מדובר בטיפול קדום ומוכח לאורך שלבים נכבדים ברחבי ההיסטוריה, בו החלו להשתמש לפני כמה אלפי שנים בסין, כשבעת האחרונה הפך למבוקש במיוחד גם מחוץ לרחביה, כשכמעט בכל מדינה מודרנית כיום מוצע במסגרת שירותי הרפואה האלטרנטיבית המקומית. כמו כן, על מנת שתוכלו לקבל את הדיקור הסיני ברמה הטובה והאיכותית ביותר עבורכם, חשוב שתקפידו על שלושה מרכיבים חשובים וחיוניים להשגתו:, מיטת טיפולים איכותית, מחטים סיניים ברמה גבוהה ומטפל מקצועי ברפואה סינית מן השורה הראשונה.

מחטים סיניים-

דיקור סיני מתבצע על ידי שימוש במחטים מיוחדות וייעודיות אליו בלבד, המכונות "מחטים סיניים". מדובר במחטים דקות במיוחד, המוחדרות לאזורים השונים בגוף בהם מוחלט לערוך את הדיקור, כשבסיום הטיפול מוצאות חזרה החוצה. בעת החדרת מחטים סיניים, נדרש מהמטופלים להימנע מתנועה כמה שיותר, כשבאמצעות כך עולה יעילות הטיפול במידה ניכרת. דיקור סיני שמתבצע בעזרת מחטים סיניים ברמה גבוהה, יוביל להפגת הכאבים והתופעות שהופיעו בגוף טרם ביצועו, כשאותם מחטים סיניים מסוג זה מאופיינות בגמישות ובחוזק רב.

מיטת טיפולים- נוחות המטופל

על מנת שדיקור סיני יוכל להיערך ברמה האיכותית והגבוהה ביותר, מיטת טיפולים מקצועית היא אחד מהגורמים המשפיעים ביותר, כשמלבד הנוחות המוענקת למטופל בזמן הטיפול, מעניקה למטפל את האפשרות לבצע את הטיפול מכל הזוויות והכיוונים הדרושים. בנוסף, מתאפיינת מיטת טיפולים מקצועית בהיותה בטיחותית ומאושרת בידי גורמים מוסמכים ברפואה האלטרנטיבית והסינית, כזו שלא תהווה שום סיכון או מפגע בטיחותי כלשהו, העלול להוביל לפגיעה כלשהי במטופלים. כמו כן, מיטת טיפולים מקצועית מחויבת להיות מתאימה לגובה ולמשקל של כל מטופל, כשבמקרים של מיטת טיפולים נחותה ולא מתאימה לאופיו של המטופל, עשויה להביא להורדת היעילות של הטיפול.

מטפל מקצועי

אחד המרכיבים המרכזיים ביותר בדבר הצלחתו ויעילותו של כל דיקור סיני, הוא זהות המטפל שאמון לבצע אותו. לכן, חשוב להקפיד ולבחור מטפל מקצועי ומנוסה, לפני שניגשים לטיפול מסוג זה. מטפל מקצועי נדרש להיות כזה בעל הסמכה והתמחות בתחום הרפואה הסינית כולה ובייחוד בדיקור סיני. כמו כן, מומלץ לבדוק שלרשות אותו המטפל קיים הציוד המתקדם, האיכותי והסטרילי ביותר לעריכת הטיפול, לרבות מחטים סיניים, מיטת טיפולים משוכללת ושאר אמצעים רפואיים חיוניים, שיבטיחו למטופלים את השקט הנפשי והביטחון בדבר קבלת הטיפול המקצועי והאחראי ביותר עבורם.

באילו מקרים כדאי לפנות לדיקור סיני?

דיקור סיני מסייע בהפגת כאבים ותופעות רבות המתרחשות בגופנו, כשביכולתו אף להשפיע ברמה נקודתית של ממש. בנוסף, דיקור סיני עשוי להשפיע על איברים בגוף בהם חשים אנו כאבים כרוניים, שיביא להעלמתם בטיפול בודד או במספר טיפולים בלבד, כשההשפעה על כל מטופל היא שונה. מלבד ההשפעה הפיזית, מסייע דיקור סיני גם בהיבטים נפשיים ופסיכולוגים, בעיקר על ידי הזרמת אנרגיות לחלקים שונים בגוף הדורשים זאת במיוחד, כשחוסר האנרגטיות בהם מביא במקרים רבים מביא להופעת הכאבים והתופעות בגללן מחליטים לפנות לטיפול מסוג זה.


אודות מחבר המאמר

גיא דינאי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.