אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בית מרקחת תורן- פתרון לכל בעיה בכל שעה

 

הרגלי התזונה וקצב החיים המערבי הפכו את בעיות העיכול למגפה המונית. עשרות אלפי אנשים בישראל סובלים ממחושים הקשורים לבטן ולמערכת העיכול, עצירות, כאבי בטן, תחושת דקירות והתכווצויות, גזים, נפיחות, ולעיתים אף תגובות הפוכות כמו שלשולים וכדומה.

 

תחושות אלו נוסעות כאמור מהרגלי תזונה לקויים ומתחזוקה באיכות נמוכה מאד של הגוף. אכילה לא מסודרת, שילוב בין מזונות שונים שאינם משתלבים היטב. אכילת מזון רווי שומנים, סוכרים ופחמימות וחסר סיבים תזונתיים, חוסר בשתייה ובמקביל פעילות פיזית מועטה מאד.

 

איפה יש בית מרקחת תורן?

כאבי הבטן והמחושים האחרים תוקפים אותנו גם בשעות לא מאד נוחות וגורמים לנו לא פעם לחפש בית מרקחת תורן במטרה לרכוש תרופה או תכשיר נגד עצירות.

 

בית מרקחת תורן אפשר למצוא באינטרנט. להקליד 'בית מרקחת תורן' באחד ממנועי החיפוש בצירוף שם העיר בה אתם מתגוררים ותוך שניות תקבלו רשימה ובה כתובתו ומספר הטלפון של כל בית מרקחת תורן באזור.

 

בהגיעכם אל בית המרקחת בקשו מהרוקח תכשיר נגד עצירות וודאו שהוא מציג לפניכם אפשרות של תכשיר טבעי, ללא חומרים כימיים. גם בביקורכם אצל רופא המשפחה הימנעו מנטילת מרשם לתרופות נגד עצירות שאינן אורגניות, תרופות אלו גורמות לא פעם להתמכרות ולתופעות לוואי קשות בהמשך.

 

פתרונות טבעיים נגד עצירות

על מנת שלא תגיעו לבית מרקחת תורן באישון ליל ותימנעו מכאבים מיותרים קבלו על עצמכם שלוש משימות יומיות קבועות שישפרו פלאים את תהליכי העיכול שלכם ויקלו נגד עצירות.

 

שתו לפחות שני ליטרים של מים ביום, שאו עמכם בקבוק מים לכל מקום והקפידו לשתות ממנו. במקביל החליפו את הלחם הלבן ללחם מלא עשיר בסיבים תזונתיים, שינוי קטן זה יחולל מהפכה של ממש בה תרגישו לאחר כמה ימים בודדים בלבד.

 

המשימה השלישית היא הליכה. וותרו על המעלית ועלו במדרגות, חנו רחוק מהבית ובצעו הליכה אל האוטו וחזרה. כמו כן השתדלו ללכת כמה קילומטרים בהליכה מהירה שלוש פעמים בשבוע לפחות. שלושת המשימות האלו אינן דורשות מכן השקעה כספית או אנרגטית גדולה, אך התוצאות שלה יהיו משמעותיות מאד עבור כל מי שסובל מעצירות או קשיי עיכול אחרים.

 


אודות מחבר המאמר

http://www.rocky-sport.com/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.