אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חוויה רגועה עם מלונות בים המלח

 

ים המלח הוא אחת מאתרי הנופש הייחודיים ביותר בעולם, ומהווה אטרקציה בפני עצמה בנוסף לשורת המלונות שמציעים חווית אירוח מפנקת ברמה בינלאומית. ים המלח מושך לא מעט אנשים המעוניינים בחופשה שלווה ורגועה, ובחוויה הוליסטית רפואית. מתחמי ספא יוקרתיים מספקים לנופשים את כל זה ועוד. בואו לבלות בים המלח לחופשה של יום ועד מספר לילות, ותחוו משו שלא הכרתם.

קצת על ים המלח

ים המלח אתר מיוחד במינו, הינו ימה מלוחה השוכנת בגבול שבין ישראל לירדן, קרוב לקצהו הצפוני של השבר הסורי-אפריקאי. זהו אזור היבשתי הנמוך ביותר בתבל, כ-400 מטר מתחת לפני הים, והוא מתאפיין במים מלוחים (ריכוז מלח של כ-33% - פי 10 מהריכוז בים התיכון). מה שהופך אותו לאתר הוליסטי מיוחד הוא ריכוז גבוה של מינרלים שנחשבים בריאים לעור ולגוף האדם ומשמשים משאב יקר-ערך לתעשיות הבריאות והכימיה. ים המלח נמצא במזרח ישראל, כ-40 ק"מ מירושלים ו-100 ק"מ מתל אביב, ולחופו ישנם בתי מלון רבים המציעים לנופשים את מזג האוויר המדברי, חופים יחידים במינם ונוף מרהיב. 

מלונות בים המלח

מתחם המלונות בים המלח מורכב משני מקומות עיקריים. אזור נווה זוהר בחלק הדרומי של מתחם המלונות, וצפונה משם אזור עין בוקק. שני אלה ממוקמים בצד הדרומי של ים המלח. החלוקה בין המלונות היא בעיקר בין מלונות בים המלח על רצועת החוף ומלונות בים המלח למרגלות הרי מדבר יהודה.

מלונות בכל הרמות והמחירים ניתן למצוא גם בנווה זוהר וגם בעין בוקק. כל מלון הוא שונה ומספק הטבות מגוונות, והכל תלוי במה אתם מחפשים בחופשה שלכם.

רמה בינלאומית

מלונות בים המלח מקבלים אורחים מכל העולם, עקב השם הבינלאומי שיצא לאיזור המיוחד הזה – ים המלח. לכן מלונות בים המלח לא מתפשרים על שום פרט ברמת האירוח והשירות שלהם ועומדים בתקנים בינלאומיים, כאשר רובם אם לא כולם עומדים ברמת הדירוג הגבוהה ביותר שניתן למלונות כיום.

רמות המחירים משתנות ממלון למלון, ושוות לכל כיס, כך שכל אחד ימצא חבילת נופש בים המלח שמתאימה בדיוק לו.

חוויה הוליסטית

עקב סגולות המרפא הייחודיות במינרלים הנמצאים ומופקים מים המלח, מלונות בים המלח מספקים שלל שירותי ספא מפנקים וספא רפואי, לנופשים שלהם. החל מאמבטיות בוץ רפואיות ועד טיפולים אלטרנטיביים במינרלים מיוחדים מים המלח ובים המלח עצמו. ים המלח הפך לאתר לעלייה לרגל למבקשי טיפולים הוליסטים ומציע את כל הטיפולים הקיימים, ברמה הכי מקצועית.

ביקור יומי אצל מלונות בים המלח

מלונות בים המלח מארחים הרבה נופשים אשר מגיעים לביקור יומי בים המלח ובכך מאפשרים חווית חופשה ייחודית בה ניתן ליהנות מכל מתקני המלון, מחדר האוכל, מכון הספא, רצועות החוף הפרטיות, המלתחות, חדרי הכושר ושאר מתקני המלון. יום אצל מלונות בים המלח כולל שעות פעילות מ 9 בבוקר ועד 7 בערב, קפה עוגה ולפעמים ארוחה. תוכלו לבקר בחמאמים הטורקיים, לקבל מסגים מפנקים וליהנות מבריכות המים המתוקים, בריכות המלח וכל מה שהמלון מאפשר לנופשים שלו לקבל, וכמובן לא לשכוח לטבול בפלא הטבע – ים המלח. 


אודות מחבר המאמר

סטודיו קורן דור תוכן שיווקי 0523432684

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.