אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד בונים דף מוצר לחנות וירטואלית

 

כיצד בונים דף מוצר לחנות וירטואלית

 

אם בעבר הדרך היחידה לרכוש מוצר הייתה להתרשם ממנו על המדף, הרי שכיום ובעזרת התקדמות טכנולוגית מרשימה ניתן לברר באתרי האינטרנט לא רק את מחיר המוצר אלא גם את מידותיו, ההיסטוריה שלו, החברה המייצרת, מחיר מומלץ, מבצעים וביקורות - והכל בלחיצת כפתור. אך כפי שניתן להבין, בניית חנות וירטואלית היא אינה פעולה פשוטה. על מנת לבצע בניית אתרים בצורה מקצועית יש לדעת לבנות דף אשר מפרט את כל נתוני המוצר, בצורה ברורה ונגישה, ובסופו של דבר אף יניע לפעולה. שמו המקצועי של דף האינטרנט הזה הוא "דף מוצר", ועל כל בעל עסק להכיר את תכונותיו.

 

המטרות של בניית חנות וירטואלית

דף מוצר נבנה על בסיס שתי מטרות עיקריות: האינטרס של העסק והאינטרס של הלקוח. על דף המוצר להיות מעוצב בצורה מרשימה ומזמינה, ועל התוכן המופיע בו להיות אמין ומפוקח. דף המוצר הוא למעשה המקום בו הגולש מצפה למצוא את כל המידע הרלוונטי לרכישה שלו. מצד אחד אסור להעמיס מידע על דף המוצר, ומצד שני לא כדאי לצמצם באינפורמציה ולגרום לגולש להרגיש חסך. בניית אתרים מקצועית מתמקדת בשאלה כיצד בונים דף מוצר לחנות וירטואלית, משום שדף המוצר הוא למעשה השלב האחרון אותו עובר הלקוח הפוטנציאלי בדרך למימוש הרכישה. בניית חנות וירטואלית חייבת לשים דגש על דפי המוצר ולאפיין אותם יחד עם בעלי העסק.

 

בניית אתרים תוך הגדלת הרווחים

בניית חנות וירטואלית מאפשרת מגוון סגנונות שיווק. יחד עם זאת, על נושאים כמו דף מוצר איכותי אסור להתפשר. בניית אתרים בשילוב חנות וירטואלית איכותית ודפי מוצר ברמה גבוהה מבטיחים הגדלה של בסיס הלקוחות ומשמעותיים להרחבת הרווחים של העסק.

 

מהם הכללים החשובים ביותר לדף מוצר מנצח

 

תוכן- התוכן הטקסטואלי הוא חשוב מאין כמוהו. תיאור מפורט קריא וברור של המוצר שאתם מוכרים הוא חובה. כמה שיותר אינפורמציה זה תמיד יותר טוב חשוב להבין שאם הלקוח מבולבל הוא לא הולך ליצור עמכם קשר אלא הוא יעבור לאתרים מתחרים. תוכן ייחודי משלכם גם יעזור לכם לקדם את הדף במנועי חיפוש

תמונות- תמונה אחת שווה יתר מאלף מילים לכן כדאי שיהיו כמה שיותר תמונות ושיהיו באיכות גבוהה .

וידאו- באם אתם חושבים שקשה להציג את המוצר או את אופן פעולתו על ידי תמונות וטקסט וידאו היא אופציה פשוטה וזולה. ניתן גם ליצור וידאו ביתי ולהעלות אותו לאתר.

בניית אתר לעסקים


אודות מחבר המאמר

מאיה ויז'ן בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.