אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

על חווית מצנחי רחיפה

על חווית מצנחי רחיפה

 

מצנח רחיפה זוהי חוויה שבה הטייס והנוסע נהנים מנופים מרהיבים ועוצרי נשימה, כאשר הנוסעים רתומים למדריך מקצועי בעל ניסיון בחוויה זו של מצנח רחיפה. בחווית מצנח רחיפה האנדרנלין משחק תפקיד מרכזי בזמן הטיסה, וכתוצאה מכך הרגשות מתגברים ומכאן שהחוויה הופכת ליותר מהנה. 

עם מה צריך לבוא כדי להיות מוכן לטיסה במצנח רחיפה!

 

מומלץ לנוסע להצטייד במספר דברים שנחוצים לו בכדי ליהנות מהחוויה במצנח הרחיפה, לכן יש מספר דברים חשובים והם- שתייה, נעליים סגורות, מכנסיים ארוכים, וכמו כן מומלצים הם מלווה בכדי שיהיה מישהו שיוכל לצלם את הנוסע מלמטה, ובהחלט מומלץ מאוד להצטייד במצלמה בכדי לתעד את החוויה ממצנח הרחיפה.

השפעות מצנח רחיפה על הנוסע

 

עקב ההתרוממות אל האוויר הפתוח נוצרת אצל הנוסע התרגשות עצומה שקשה לתאר במילים, כאשר ניתן יהיה לחוש תחושה של התנתקות מכוח המשיכה תוך תחושה של משקל גוף קל מהאוויר עם חווית גלישה מרגיעה ונעימה על כר האוויר העוטף את הנוסע ועד לנחיתה על הקרקע. החוויה זו מביאה את הנוסע לשיכרון חושים מהשפעת האנדרנלין בגוף ומהמחזה שנשקף ממבט על הנוף שזהו מחזה מרהיב שלוקח חלק משמעותי בחוויה זו של מצנח רחיפה.

האתרים השונים בארץ  

 

קיימים מספר אתרים רבים שמומלצים וקיימים בארץ לטובת חווית מצנח רחיפה כשבחודשי הקיץ ישנם אתרים כמו- הר תבור, מבוא חמה, זכרון יעקוב, ומספר אתרים לרכס הים התיכון ובחודשי החורף ישנם אתרים למצנח רחיפה כמו-  הר הגלבוע, מצוקי דרגות ים המלח ופסגת האר"י ברכס הרי מירון,

אמצעי בטיחות

 

מקובל היום לטוס במצנח רחיפה עם רתמה וקסדת מגן ועם הגנות לגב מסוגים רבים, הממזערות את הנזק לגב שאפשריים במקרים של נחיתה קשה עם מצנח רחיפה, בנוסף מקובל לצאת לטיסה עם מצנח רזרבי למקרה כלשהו של כשל במצנח הרחיפה.

 

 

  


אודות מחבר המאמר

אופיר בן צור

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.