אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

משחקי בועות מפורסמים שאפשר להתחיל להשתעשע איתם

מדי פעם הננו יכולים לראות כי יש משחק משחב מאוד קל שעלול לסחוף רבים עוד גולשים אחריו, וההתמכרות למשחקים אלה היא מדהימה בהיקפה.בשנות האלפיים הגיע משחק המחשב התורן – באבלס.זהו משחק מאוד פשוט ומאוד אטרקטיבי, למרות שאין לו שום ערך מוסף ושום משמעות עקרונית נראית לעין.כל מה שנדרש לנקוט במשחק הזה הוא לפוצץ כדורים צבעוניים על ידי סם-מרפא לא לבן אחר ויחיד. בכל הזדמנות צץ בתחתית המשך פגז שכזה, הצבוע באחד מצבעי הכדורים האחרים, שאותו אנו מחוייבים ליידות ולירות לכיוון לקט הכדורים הנמצא במעלה המסך לחוד. במידה ו אנו מצליחים ליצור מצב של 3 כדורים או יותר, כל הרצף מתפוצץ ומסוגל אף לגרוף איתו פיצוצים משלימים. ככל שמתפוצצים עוד ועוד כדורים, כך המסך מתרוקן והשחקן מנצח את המשחוק. רק לפעמים יכול לקרות סיבוך בתכניות ושורות בלתי צפויות של כדורים יורדות ואחרי זה צריך להתחיל הכל מן ההתחלה.

באבלס מוכר בתור משחק מאד ממכר ואפשר לתפוס זאת ישר שמתחילים להשתובב איתו בפעם הראשונה. מה שהתחיל כעוד משחק מהנה שרצו להפיץ המונית על ידי האינטרנט, הפך לשגעון שסחף אחריו אלפי אנשים מכל רחבי העולם. לא לכל משחק זה קורה ואחת לתקופה ניתן לקבוע שקיים משחק כדוגמת בועות בצרורות שמסוגל לחצות גבולות גיאוגרפים ודמוגרפים, הבדלי תרבויות ומנטאליות, ולהפוך לאחת ההנאות הגדולות מעבר עוד אנשים בזמן הפנוי שלהם. בתקופה האחרונה נוצר עבורנו יותר ויותר זמן פנוי שאנו רוצים לבזבז אותו בדרכים כאלו ואחרות. רובנו מבזבזים בעזרתן את הזמן שלנו באמצעות גלישה במרחב האינטרנט ומשחקי אוןליין במחשב. את הפעולה זאת מבצע כל מי שיש לו מחשב בבית בצירוף חיבור מהיר לרשת. האמת זו היא שגם אלו שאין בקרבם זמן חופשי נוטים לשחק במשחק בועות בצרורות ומשחק ההמשך המוצלח בועות בצרורות 2 מכיוון שהמשחק מספיק ממכר גם בשביל שנתפנה מן העיסוקים האינסופיים שלנו בשביל לעשות כיף באותו אשר עשוי שאנו יכולים ומעוניינים.

ההתמכרות למשחק בועות בצרורות זו היא במפורש גדולה ומשמעותית, וניתן לראות זאת גלוי על ידי מספר הכניסות הקיים לאתרים שמפעילים את המשחק הזה איש ליין וגם להשפעות החברתיות והתרבותיות שהמשחק הזה יוצר, ובכללו ההשפעה שלו על דרך אופן הצריכה, הפרסום והשיוק.


אודות מחבר המאמר

אריאל כהן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.