אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניתוח הגדלת חזה

מאמו פלסטיקה- ניתוח חזה, שינוי צורה של החזה ומתיחת בלוטות חלב.

נועד במקרים: חזה נופל, חזה גדול מדי, חזה קטן מדי, צורה אסימטרית של החזה.

הגדלת חזה בעזרת שתלים- בדרך כלל ניתוח הגדלת חזה נועד לנשים שמעוניינות בחזה גדול יותר, לנשים שחזה שלהן עיבד צורה אחרי הלידה ולנשים שחזה שלהן אסימטרי וניתן לתקן את צורתן בעזרת שתלים.

הקטנת חזה או מתיחת חזה– ניתוח פלסטי לחזה אשר משפר את המראה החיצוני על ידי זה שצורתו הופכת להיות סקסית, חושנית וצעירה. בניתוח מתיחת חזה ניתן גם לשנות את הצורה של הפטמה ועור מסביבה.

 

ישנם שתי דרכים להגדלת חזה, דרך ניתוח פלסטי או דרך ללא התערבות כירורגית אך ניתוח הפלסטי מאפשר להגיעה לתוצאות מרשימות ורצויות.  שתלים ראשונים היו סוגים של קפסולות אשר מכילות חומר כימי.  ניתוח כזה לא היה הכי מושלם ולרוב מסוכן, תוצאות של הניתוח לא מוצלח היו מזעזעות, עיוות חזה, דימום, פגיעה בבלוטות החלב וכו'. בנוסף שתלים מסוג זה הרבה פעמים זזו ממקומם וזה גרם למטופלות לעבור ניתוחים חוזרים.  לאחרונה אם פיתוח שתלים מסוגים שונים ויותר בטיחותיים נשים רבות יכולות לעבור ניתוח להגדלת חזה ללא פגיעה בבריאות ופחות סיכון.

ניתוח להגדלת חזה כיום נחשב לשכיח ביות בתחום הניתוחים פלסטיים.  לרוב ניתוח כזה לא מסוכן לנשים חוץ ממקרים הבאים:

ישנו עוד סוג של הגדלת חזה בעזרת ג'ל אך ניתוח כזה מסוכן מאוד ואסור ברוב מדינות העולם.  שימוש בשתלי סיליקון הוא הבטוח ביותר ומחקרים שבוצעו בתחום מוכחים ששתלים מסוג כזה לא גורמים למחלות אונקולוגיות ומאפשרות לנשים להניק אחרי לידה.

אורך ניתוח להגדלת חזה הוא בין חצי שעה לשעתיים, מתבצע בהרדמה כללית ומטופלת נשארת תחת השגחה ל24 שעות.


אודות מחבר המאמר

דר' אבי וינברג dr-weinberg.com 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.