אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מערכות אזעקה לחיות מחמד

מה קורה במקרים בהם אנו מעוניינים להתקין מערכת אזעקה ביתית אך יש לנו חיית מחמד בבית. האם זה אומר שאנו לא יכולים להתקין מערכות אזעקה? ובכן, זה נכון שחיות מחמד ובעלי חיים אינם יכולים להסתדר יחד, אך יצרני מערכות מיגון השכילו ופיתחו גלאי תנועה היודעים להתעלם מבעלי חיים עד למשקל קבוע ומשתנה בין גלאי לגלאי.

חיות מחמד נוטות להפעיל את מערכות אזעקה בבית בשל טמפרטורת הגוף שלהם השונה וחמה יותר מבני האדם, גלאי אינפרא אדום רגישים לשינוי טמפרטורה ובשל כך יופעלו על ידי כל בעל חיים שיעבור בטווח הכיסוי שלהם. לקוחות רבים נוטים להראות את חששותיהם מפני התקנה של מערכת אזעקה, שמא הם יצטרכו להתמודד עם אזעקות שווא, או אפילו יאלצו להשאיר את הכלב שלהם מחוץ לדלת. וכבן, בטכנולוגיה המתקדמת של היום, ישנם גלאים אשר בהגדרת פעולתם הם מוגדרים להתעלם מבעלי חיים עד למשקל מקסימאלי של 38 ק"ג ויותר. רוב הגלאי חיות כיום בנויים משתי שכבות של עדשות, בעלות היכולת להפריד ולהבדיל בין פורץ לבין הכלב שלכם או החתול. חיית המחמד שלכם, שמתהלכת מתחת לגובה של 76 ס"מ לא תתגלה על ידי הגלאי.

ישנם מגוון רחב של גלאים המתעלמים מבעלי חיים, החל מגלאים המתעלמים ממשקל של 26 קילו גרם ועד כאלו שמתעלמים מ 45 קילו גרם. עלותם של גלאים אילו שונים מיצרן ליצרן ובשל הנתונים הטכניים של הגלאי. גלאי איכותי של יצרן מוכר כמו ויסוניק הישראלית, שהיא שם מותג ומוביל בתחום אבטחה ומיגון לבית ולעסק הוא גלאי איכותי וברמה גבוהה מאוד ומתאים לכל מערכות אזעקה באשר הן. כמובן שישנם דגמים של גלאים קוויים וכאלו האלחוטיים. לכן, כמובן לפני שאתם רוכשים מערכת אזעקה עליכם להחליט אם תהיה זו אלחוטית או מערכות אזעקה קווית


אודות מחבר המאמר

סקיור סיטי- מערכות אזעקה ומיגון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.