אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום במנועי חיפוש, קידום אתרים במנועי חיפוש

קידום במנועי חיפוש

קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש השונים ברשת - גוגל, יאהו, בינג ומנועי חיפוש נוספים. כידוע הרוב המוחלט של החיפושים מבוצע במנוע החיפוש גוגל עם מעל 90% מסך החיפושים המבוצעים במנועי החיפוש ברשת, יאהו שנייה עם כמעט 4% ובמקום השלישי מנוע החיפוש בינג עם קצת יותר מ-3% מסך החיפושים המבוצעים במנועי החיפוש. לכן עיקר המאמצים של קידום במנועי חיפוש מתרכזים במנוע חיפוש אחד – Google !

קידום אתרים במנועי חיפוש

קידום אתרים במנועי חיפוש הוא קידום אתרים על פי התוצאות האורגניות של מנועי החיפוש השונים ברשת, לקידום אתרים במנועי חיפוש יש משמעות רבה בעת התחלת פרויקט חדש באינטרנט בכל תחום. רק האתרים שיופיעו בראש התוצאות האורגניות יקבלו את מס' הפניות והלקוחות הגדול ביותר.

קידום אתרים מקצועי

על מנת להיות בראש התוצאות החיפוש בתחום תחרותי, שבו יש למעלה מ - 10 חברות שונות לקידום אתרים באותו נושא. יש לקבל קידום אתרים מקצועי - קידום אתרים טוב יותר מהקידום שקיבלו אותם אתרים מובילים, מפני שיש רק 10 תוצאות בעמוד הראשון ועל מנת להיות בראש התוצאות יש לקבל קידום אתרים מקצועי.

ייעוץ ויצירת קשר לקידום האתר:

דוא"ל -  יצירת קשר לקידום האתר

מידע ברשת - קידום אתרים | קידום אתרים אורגני | קידום אתרים בגוגל | קידום אתרים מקצועי

 


אודות מחבר המאמר

 

קידום אתרים היינו תהליך לא פשוט, ועל מנת שלא לעשות טעויות עדיף להתייעץ מראש עם חברה לשיווק באינטרנט:

שיווק באינטרנט - שיווק ופרסום ברשת.

קידום אתרים בגוגל - קידום אתרים על פי האלגוריתמים של גוגל.

קידום אתר - הגדלת כמות הכניסות והלקוחות בעזרת קידום האתר.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.