אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תחרות מביאה מצויינות

 

מתקני תצוגה וסטנדים

תנו למווצרים שלכם לבלוט

כשאנחנו בסופרמרקט גדול,הרבה מוצרים ושלטי פרסומת מושכים את עינינו. על המדפים מסודרים כמו חיילים, דברי מזון, קופסאות שימורים,פסטה ומוצריה. אנחנו חולפים על פניהם ולא תמיד יודעים במה לבחור ועל איזה מוצר להיעצר. לפעמים, נראה כי כל המוצרים נראים אותו דבר. החברות השונות מייצרות לפעמים אריזות דומות על מנת לבלבל אותנו הצרכנים עוד יותר.

כדי להבדיל מוצר אותו מעוניינת החברה להבליט וליצור לו בידול וייחודיות, צצים מתקני תצוגה רבים ברחבי הסופר שכוונתם לקדם מוצר אחד או סדרת מוצרים השייכת לאותו קו ייצור או חברה. זה יכול להיות סטנד עם צבעים אחרים לגמרי הנראה כמו שורת מדפים ועליו כיתוב כלשהוא המציג את המוצר וקורא ללקוח החולף על פניו להתנסות בו. לעיתים,סטנד מעוטר בפרסומת גדולה ובולטת הגורמת לנו לעצור ולקרוא את הפרסומת ולעמוד על טיבו של המוצר.

תחרות מביאה מצויינות

התחרות על ליבו של הצרכן הולכת וגדלה מיום ליום. לכן, יש צורך בדרכים יצירתיות בנקודות המכירה על מנת לבדל את המוצר ולגרום לו לבלוט וליצור יתרון בשטח.

לכן, חברות רבות בתחום קידום המכירות קמו בשנים האחרונות וחלקן מתמחות בתחום בולטות בנקודות המכירה. כל חברה כזאת, מעסיקה מספר מעצבי מוצר ויועצים אסטרטגיים המשקיעים את כל מירצם בבחירת מתקן תצוגה המשרת את צרכי המוצר ומבדל אותו בצורה הטובה ביותר. אותם סטנדים אמורים גם לדאוג לכך שהסחורה המוצגת על גבם תהיה יציבה ולא תיפול וכן תהיה מסודרת בצורה בולטת ומזמינה. צוות חשיבה עומדת מאחורי כל מתקן תצוגה ובשיתוף עם רצונות וצרכי הלקוח, הוא מציג מספר אפשרויות הבאות בחשבון. מתקני תצוגה יכולים להיות עשויים מחומרים שונים ביניהים קרטון. מתכת, אלומיניום, פלסטיק ועוד. בחירת החומר ממנו עשוי סטנד כלשהוא תבוא הן משיקולי תקציב והן משיקולים אחרים ובעיקר מהזמן בו אנו מעוניינים לחשוף את המוצר שלנו. לדוגמא. חטיף חדש שיצא לשוק יסתפק ברוב המקרים בסטנד עשוי קרטון שכן חטיפים הם לרוב עונתיים ומתחלפים כל הזמן. אם מדובר במוצר ניקיון חדש, מוצר המציג מוצר חדש בתחום האלקטרוניקה או פטנט חדש המוצג בסופרפארם ומציג צמיד מונע קרינה בסביבה הביתית, רצוי כי סטנד זה יהיה עשוי מחומר חזק משום שהמוצרים המוצגים על גביו הם יקרים יחסית, כבדים יחסית והיצרן מתכוון לצאת במסע פרסום נרחב שיארך זמן רב. לכן השיקולים פה יולידו סטנד עשוי מתכת או אלומיניום שיתוכנן ברוח הצמיד ויאפשרו לו בולטות. בכל מקרה, כשבוחרים סטנד או מתקני תצוגה עבור לקוח כלשהוא יש לקחת בחשבון את כל השיקולים ובראשם היתרון שיווצר למוצר על ידי הסטנד. 


אודות מחבר המאמר

מוטי חיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.