אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרוביוטיק פמינה- שמרי על הבריאות שלך

 

בריאות אינטימית חשובה מאד לנשים בכל גיל. מלבד השמירה הבסיסית על היגיינה יש לשמור גם על איזון בהרגלי התזונה והפעילות הכללית המשפיעים על הבריאות האינטימית. פרוביוטיק פמינה הנה משפחת מוצרים טבעית שמטרתה לסייע בכך.

 

פרוביוטיק פמינה מבית אלטמן מציעה תוספים המכילים כמוסות המכילות זנים שונים של חיידקים טובים וידידותיים שמאזנים את חומציות הנרתיק ומונעות תופעות אי נעימות.

 

תכשירי פרוביוטיק פמינה נמכרים בבתי המרקחת ובבתי הטבע השונים וכן בחנויות הפארם. אין צורך במרשם רופא אך מומלץ להתייעץ רפואית לפני תחילת טיפול ממושך בתכשיר.

 

מלבד תכשירי הפרוביוטיק פמינה ישנם תכשירים נוספים המיועדים לנשים בלבד, והם מוצרים לתקופת ההיריון, מוצרים להקלה על גיל המעבר וכן תכשירים קבועים להקלה בכאבי המחזור ועוד.

 

ברזל פלוס פמינה, חדשות טובות לנשים הרות

ישנן סיבות רבות הגורמות לחוסר של ברזל בגוף, למשל, דימומים במוקדים שונים במערכת העיכול או דימום מסיבי בתקופת המחזור החודשי, נטילת תרופות המורידות את רמת הברזל בגוף וכן אי ספיגתו של הברזל אותו אנחנו צורכים באמצעות המזון בגופנו. כמו כן ישנן תקופות בהם הצורך בברזל עולה מאד, כמו בזמן ההיריון.

 

על מנת לאזן את רמת הברזל בגוף יש לצרוך תוספי ברזל. אחד התוספים האיכותיים והמומלצים ביותר בשוק כיום הוא ברזל פלוס פמינה מבית אלטמן. תוסף זה נחשב לבטוח לשימוש וכבעל תכונות ייחודיות המסייעות לשמור על רמת ברזל תקינה.

 

יתרונו הגדול של ברזל פלוס פמינה הוא הרכבו הייחודי המפחית באופן משמעותי את תופעות הלוואי ואי הנעימות הכרוכות בנטילת ברזל. נשים רבות העידו כי בזמן נטילת כמוסות הברזל הם חשו בשינויי טעם, כאבי בטן ועצירויות חוזרות ונשנות וכן בחילות והקאות.

 

ברזל פלוס פמינה המיועד לנשים בהריון ולנשים בעלות בעיית חוסר ברזל בכלל יכולות ליהנות מתוסף ברזל ללא התופעות הללו ולהשתמש בתוסף באופן רציף.

 

פרוביוטיק פמינה, או ברזל פלוס פמינה, למי זה מתאים?

תכשירים אלו מתאימים לכל הנשים, מגיל הנערות ועד הזקנה. על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר יש לבצע התאמה לתכשיר ספציפי שיכולה להיעשות בעזרתה של יועצת טבע בחנות או בבית המרקחת.

 

 


אודות מחבר המאמר

http://www.rocky-sport.com/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.