אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עדשות מגע מולטיפוקל: שתי בעיות, פתרון אחד

 

מכירים את המשקפיים המחולקות לשניים באמצעות קו בולט במרכז העדשה? מרכיבים זוג כזה בעצמכם? אם כך אתם בוודאי יודעים כי אלו משקפי ראייה מולטיפוקליות, המשמשות את ציבור הסובלים ממצב הנקרא פרסביופיה – מסייעת ראייה מקרוב, המשולב יחד עם קוצר ראייה מרחוק.

 

הפרסביופיה פוגעת כמעט בכל אדם המגיע לסביבות גיל ארבעים. לפתע הופכות אותיות העיתון למטושטשות מאד, קריאת המתכון במחברת אינה אפשרית ואפילו חיפוש אחר מספר טלפון בפלאפון הוא משימה של ממש. הטשטוש הזה נגרם כתוצאה משינויים ביכולת העין לראות היטב מקרוב. מדובר בתחושה לא נעימה של איבוד שליטה ותסכול המחייבת הרכבת משקפיים או עדשות מגע.

 

במקרה בו האדם סובל במקביל הן בעיית ראייה מרחוק והן מפרסביופיה יש צורך בעדשות מגע מולטיפוקל, המספקות פתרון כפול לשני המצבים גם יחד.

 

עדשות מגע מולטיפוקל – קסם של ממש

שלא כמו במשקפיים הנחתכות לשניים ומורכבות בעצם משני חצאי עדשות, לראייה מרחוק ומקרוב, עדשות מגע מולטיפוקל בנויות כך שלאורך העדשה מלמעלה למטה יורדים להם המספרים המאפשרים לא רק ראייה טובה מרחוק וקריאת עיתון בקלות מקרוב מאד אלא גם ראייה איכותית במרחקי הביניים.

 

פיתוח עדשות המגע מוטיפוקל שחרר רבים מהצורך להסתובב עם שני זוגות משקפיים או שילוב בין עדשות מגע למשקפי ראייה מקרוב. עדשות מגע מולטיפוקל הם לרוב עדשות רכות, גמישות ונוחות מאד, המאפשרות מעבר של חמצן ולחות לעין. העדשות נחשבות נעימות וקלות להרכבה ולשימוש.

 

כמה זה עולה לנו?

החלטתם להצטייד בעדשות מגע, מחיר הוא בהחלט פרמטר חשוב. היכנסו לאחד ממנועי החיפוש באינטרנט והקלידו עדשות ראייה מחיר, החיפוש יניב לכם לא מעט תוצאות. בחרו בחברה איכותית, בעלת שירות מקיף שיכולה להעניק לכם מקסימום של מידע לגבי עדשות מגע מחיר, התאמה, מבחר, אופן השימוש וכדומה.

 

המחירים של עדשות המגע, וגם של עדשות המולטיפוקל משתנים מחברה לחברה, עם זאת חשוב ביותר לבקר אצל אופטומטריסט מומחה לבדיקת ראייה מוקדמת ולהתאמת עדשות בטרם הרכישה. האופטומטריסט יוכל להכיר את מבנה העין שלכם ואת הצרכים השונים הספציפיים עבורכם וידע לייעץ לכם לגבי סוג העדשות המתאים ביותר.

 


אודות מחבר המאמר

http://www.rocky-sport.com/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.