אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בודקים לעומק עייפות כרונית

 

העייפות הכרונית הינה מקרה שבו אדם חש עייף בכל פעולה שהוא עושה, וכלום לא מצליח להעביר את התחושה: לא שינה ממושכת, לא קפאין ואפילו לא חופשה ארוכה מהעבודה. כאשר מדובר על שבועות רבים שבהם אדם ממשיך להרגיש עייף, אז מתחיל החשד כי מדובר על עייפות שנמצאת כבר מצב הכרוני שלה, ולרוב, בשלב הזה ניגש האדם להתייעצות אצל הרופא. הבעיה העיקרית היא כי לרופאים אין פתרון לבעיה כזו, והם ממליצים על שעות שינה, על פעילות גופנית או על תוספי מזון.

חשוב להבין ממנה נובעת עייפות כרונית

אדם שסובל ממקרים של נדודי שינה או מעייפות כרונית, ירצה בכל ליבו למצוא טיפול בעייפות כרונית אשר יתאים לו באופן אישי. אמת היא כי אנשים רבים שסובלים מעייפות ומתחילים לעסוק יותר בספורט מעידים שתחושתם משתפרת, אך לא עבור כולם זה המצב. יש אנשים שאצלם העייפות מגיעה ממתח נפשי, או מרגישויות כאלה ואחרות למזונות שונים, ואז שום פעילות גופנית לא באמת עוזרת להם לחוש יותר ערניים. בדיוק עבור אנשים כאלה הומצאה הטכנולוגיה המשוכללת שבה משתמשת חברת ביו – קונטרול, אשר מאפשרת לה להבין דברים לעומק.

בדיקה למקרים של עייפות כרונית

חברת ביו – קונטרול מאפשרת לבצע בדיקה באדם שסובל ממקרה של עייפות כרונית, וגם בכלאדם ששיש לו בעיות שינה שונות. הבדיקה מתבצעת בקליניקות השונות של החברה, והיא אינה כרוחה בכאב. כמו כן, מדובר על בדיקה שעורכת כחצי שעה, אשר כבר במהלכה ניתן לראות את התוצאות על גבי מסך המחשב, כך שמי שיעבור בדיקה כזו לא יאלץ לחכות כלל. הבדיקה היא אינה בדיקה פולשנית, והיא נעשית על ידי נגיעה של עפרון בדיקהקטן בנקודות שונות בגופו של המטופל, הכוללות אתאצבעות הידיים ובהונות הרגליים שלו.

מהי מטרת הבדיקה

מטרת הבדיקה שמבצעת חברת ביו – קונטרול היא לראות האם ישנם חומרים שאליהם החולה רגיש או גורמים שונים אחרים, ושהם אלה שגורמים לו לסבול ממחלת העייפות הכרונית. המכשור המשוכלל שאיתו עובדת החברה יכול לזהות רגישויות של החולה לעשרות אלפי מזונות שונים, ועל ידי כך, יוכל החולה להבין למה הוא רגיש. אם אכן מדובר על מזון מסוים שגורם אצל החולה לתופעה של עייפות כרונית, הרי שהפתרון הוא יחסית פשוט, כיוון שהחולה יוכל להפסיק לצרוך מזון זה. יחד עם זאת, מטרת הבדיקה היא להבין מדוע והיכן בדיוק בגוף מתחילה הבעיה, כי עבור האידיאולוגיה של החברה, פתרון של "לא לאכול מאכל מסוים" הוא אינו פתרון מספיק מעמיק. החברה מעדיפה למצוא את הסיבה לכך שהחולה רגיש למזון ולא רק לדעת לאיזה מזון הוא רגיש.


אודות מחבר המאמר

BIOCONTROL- טיפול בבעיות אלרגיה, עייפות כרונית ואסטמה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.