אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אודות ניתוחי שאיבת שומן

ליפו סקציה- ניתוח שאיבת שומן. כיום ניתוח פלסטי מסוג זה נחשב ליעילים ביותר בעיצוב הגוף. שאיבת שומן הינו הליך כירורגי לצמצום היקפים של הגוף בעיקר באזור הישבן, הבטן והירכיים. במקרים מסוימים נערכות שאיבת שומן בחלקים נוספים בגוף. שאיבת שומן לא מאשפר לרזות ולא משמש תחליף לדיאטה או הרזיה.

 

הכנה לניתוח:

 

ביקור במרפאה ובדיקה ע"י רופא, יחד תחליטו היכן תרצו להסיר את השומן והאם בכלל אתם יכולים לעבור הליך כזה, בדיקה קצרה של המקום הרצוי והסבר מפורט אודות התהליך ואפשר לקבוע תור לקראת הניתוח.

 

בדיקות בטרם הניתוח- לאחר הביקור אצל המנתח תשלחו לעשות בדיקות מקיפות, דם, שתן וכו', המטרה לבדוק שאינכם סובלים מבעיה העלולה לסכן את בריאותכם במהלך הניתוח, יש לציין בפני הרופא כל ההיסטוריה רפואית וטיפול תרופתי. בנוסף לפני תחילת הניתוח חייבים לבצע בדיקות שכוללות בדיקות כימיות בדם, א.ק.ג. ויעוץ עם רופא מקדים.

 

ניתוח:

 

לפני הניתוח רופא מנתח חייב לסמן אזורים שבהם יבצעו שאיבת שומן. באזורים אלו מבצעים חתכים קטנים בגודל של 2-3 מ"מ ובחתך זה מזרקים חומר אשר מפרק תאי שומן ולאחר מכן מחדרים צינורית קטנה שממנה שואבים את השומן.  משך הניתוח תלוי בכמות האזורים שמהם שואבים שומן ויכול להימשך בין חצי שעה עד ארבע שעות.

 

תקופת ההחלמה:

 

לאחר הניתוח על המטופל חובה ללבוש ביגוד מעצב מיוחד לתקופה של חצי חודש עד חודשיים. (זמן נקבע על ידי רופא פלסטיקאי). זמן שמטופל נמצא תחת השגחה רפואית נקבע על פי כמות האזורים בהם בוצעו הניתוחים. כשבועות הראשונים ישנה תחושה של כאב אזורי ונפיחות שעוברות אחרי חודש עד חודשיים.

 

תוצאות:

 

תוצאות הסופיות של הניתוח אפשר לראות אחרי חודשיים ותוצאות אלו בהמשך יהיו תלויות באורך החיים של המטופל. חשוב מאוד לשמור על התזונה הנכונה ופעילות גופנית.


אודות מחבר המאמר

דר' אבי וינברג dr-weinberg.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.