אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כרטיסי ביקור- למה הם נחוצים?

מי לא נתקל בכרטיס ביקור? בכל מפגש ודאי יצא לכם להיתקל באחד כזה, כרטיס קטן אשר מטרתו להשאיר חותם, פרטי התקשרות וכמובן- רושם חיובי. אם כן, מהו סוד הקסם של כרטיסי ביקור? בתי דפוס יוצרים כרטיסי ביקור כל כך קטנים, כך שיוכלו להיכנס בקלות לכיס או לתוך הארנק ולשרת אתכם ברגע שתצטרכו אותם.

מידע כללי על כרטיסי ביקור

בטרם בואך להדפיס כרטיס ביקור בבית דפוס, יש לשים לב לדגשים הבאים:

 

הדפסת כרטיסי ביקור

מרבית האנשים יאמרו כי הדפסת כרטיס ביקור בבית דפוס, הינו גורם חשוב ואף מכריע בהתייחסותם של הלקוחות, האמורים להחליט אם כדאי או לא לעשות עסקים אתכם. אם לאחר פגישה אתכם או עם נציג מטעם בית העסק שלכם, הלקוח יהיה מרוצה ממה שסוכם ויתרשם מכרטיס הביקור, ככל הנראה שירצה לעבוד אתכם בעתיד. להלן גורמים אלמנטים חשובים במראהו של כרטיס הביקור, שיכולים להשפיע על החלטת הלקוח לגבי העתיד המשותף עמכם:

 

לסיכום, בבואכם להדפיס כרטיסי ביקור עבור העסק שלכם בבית דפוס, זכרו כי כרטיס הביקור אמנם קטן, אך עוצמתו גדולה מאוד ולכן יש לייחס אליו חשיבות רבה ולהקפיד שיתאר את המציאות בדיוק כפי שהיא. בהצלחה!


אודות מחבר המאמר

Servula היא פלטפורמה ייחודית למקדמי אתרים, דרכה ניתן לקנות שירותים איכותיים שמתבצעים ידנית על ידי פרילנסרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד).

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.