אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למי מיועד קטלוג דיגיטלי?

כיום, בעולם שכולו אינטרנט, קטלוג דיגיטלי הוא אחד מן הפתרונות השיווקים היעילים ביותר להגיע בצורה אטרקטיבית ועניינית ללקוחות רבים, ניתן לפרסם מידע, להציע שירותים, ליצור קטלוג למועדון לקוחות עם הטבות ועוד. הקטלוג בעצם מיועד לכל חברה, החל מארגונים עסקיים, ממשלתיים, חברות אופנה, טיפוח ועוד. כל חברה שמעניקה שירות או מוכרת מוצרים יכולה להשתמש בקטלוג הדיגיטלי ליצור לה מעגל לקוחות גדול יותר ולהעניק מידע בצורה קלה ויעילה.

לקוחות מגוונים

קטלוג דיגיטלי מתאים למגוון של חברות. חברות עסקיות יכולות להשתמש בו על מנת להגיע למגוון רחב של לקוחות, לפרסם מידע רלוונטי ועוד. חברות ממשלתיות המעניקות שירותים יכולות להשתמש גם כן, על מנת לפרסם את שירותיהן, עדכונים ועוד. כמו כן, כל חברה המציעה שירות, כמו מוסדות אקדמיים, מוסדות בריאות, בתי ספר, אתרי ספורט וכדומה, יכולים להשתמש בקטלוג זה על מנת להיות בקשר עם מקבלי השירותים בצורה הנוחה ביותר עבורם.

מה מעניק הקטלוג הדיגיטלי? ומדוע הוא מתאים למגוון רחב כל כך של חברות?

הקטלוג יכול להגיע בצורות שונות, כמו ספר אלקטרוני, אשר יגיע למנוי החברה או לקוחותיה ובו כל המידע שהם צריכים אודות החברה ושירותיה. ניתן לפנות לחברות שונות המספקות שירותים אלו, כגון חברת גיל אשכנזי. כמו כן, ישנו מגזין לקוחות, אשר מיועד למועדוני לקוחות ספציפיים של חברות, ובו תוכן המותאם עבורם, חידושים, הטבות וכדומה. ניתן גם ליצור ארכיונים של הקטלוגים וכך לאפשר למנוי או הלקוח לראות את כל התוכן של החברה. לכל חברה יש לקוחות, שירותים או מוצרים שהיא מציעה וכמובן עדכונים וחידושים הנערכים בחברה, ישנן דרכים רבות לפרסם מידע זה, וכיום, האינטרנט הוא הפלטפורמה המועדפת על צרכנים רבים, ולכן הוא יכול להתאים לקהלים שונים.

יתרונותיו של הקטלוג

ישנם יתרונות רבים לפרסום מידע דרך ספר אלקטרוני, מגזין לקוחות או קטלוגים שונים, ראשית, הוא נוח ונגיש לקריאה, לעומת דיוור ישיר הנעשה בדפוס, הוא נשלח למייל או נמצא באתר החברה וכך ניתן לקרוא אותו בכל מקום ובכל זמן נתון. שנית, ניתן להזמין קטלוגים או מגזינים המותאמים למועדוני לקוחות ובכך להגיע אליהם בצורה נוחה ולהתאים את השירותים והמידע במיוחד עבורם.

 


אודות מחבר המאמר

גיא דינאי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.